Advies gevraagd! Zwanger of zie ik spoken? :s

Ik ben sinds april gestopt met de minipil wij willen namelijk heel graag een 2de wonder.
As woensdag ben ik 32 dgn.
Dus komende week wordt een spannende week.

Nu gebeurde er vandaag iets vaags. Ik weet niet of het normaal is of een teken?
Ik lag met m'n dochter in bad en toen merkte ik dat er moedermelk uit m'n borsten kwam. Niet veel maar het was overduidelijk moedermelk.
Ik ben sinds sept 2010 gestopt met borstvoeding geven en slikte ook een tijd de mini pil.

Dus mijn vraag.... is dit normaal?
Kunnen jullie mij een antwoord geven?
M'n tepels voelen ook anders. Zijn gevoeliger dan anders.

Alvast bedankt!
xxx
.

oooh.. en morgen zijn de winkels pas weer open om een test te halen!!

ik heb geen idee of dat een teken is, maar ik hoop natuurlijk voor je van wel!

k hou je in de gaten.. haha

He meiden
nope
Alleen dat m'n tepels/borsten jeuken en irri aanvoelen. Ik kon het niet weerstaan en had vanmiddag een test gekocht en 3x raden.... negatief :( (vandaag dag 30)

donderdag ben ik op dag 33 en daarna ben ik overtijd. Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik vrijdag mag testen.

Herkennen jullie dit? Ik ben bang dat m'n lichaam mij op de verkeerde been zet. Ik snap er niks meer van. Ook niet van temperaturen.

Zijn jullie ook bezig voor de volgende wonder?
Liefs
Mieka

Hey spannend zeg!
Ik duim voor je. Vind t wel n sterke aanwijzing voor positief maar zoals ik ervaar kan je lichaam rare dingen doen. Maar heb goede hoop voor je!
Ik hou je in d gaten!
Groetjes.

Vandaag dag 32 nog niks aan het handje.
Vorige keer werd ik met 32dgn&33 dgn ongi dus vandaag of morgen. Het weekend ga ik een test doen. Volgens tempen word ik vandaag iig niet ongesteld. Dus daar reken ik eigenlijk op.
Morgen zien wij wel weer verder.

Alles goed met jullie?
Ik ga zo met collega's salsa dansen&uit eten :)
Heb er zin in!
Liefs
Mieka

Vandaag dag 33 enne vanaf morgen overtijd. Nog geen teken van ongi!
Morgen heeeel misschien een test doen. Enne vooral afwachten.
Ik voelde mij vandaag soms wel ongesteld. En dan dacht ik...volgens mij ben ik het nu en dan was er niks.
Spannende dagen dus hier in Arnhem ;)

Terug
Bovenaan