Advies gevraagd

<p>Hoi hoi,</p><p>Mijn dochter is 6 maanden oud, en drinkt 5/6 flessen per dag verschillend tussen de 90/150cc.<br />Fruithapjes is geen succes krijgt ze erge buikpijn van, dus daar zijn we mee gestopt.<br />Papfles werkt niet in een Dr. browns fles met grootste speen (drinkt ze nog minder of niet) Difrax papfles is de speen veelste groot van.<br />Iemand advies hiervoor? Ik weet het echt niet meer.</p><p>Vast slaap/eetschema is onmogelijk, omdat ze de ene keer na een uur al moe is en andere keer na ander half/2 uur.<br />Wel krijgt ze 's avonds een groentehapje dit gaat wel goed.<br />Maar wil graag voor de nacht een papfles proberen, maar hoe?<br />Ze wordt helaas nog 's nachts een keer wakker voor een fles dit altijd tussen 1/2 uur.</p><p>iemand nog tips/advies?</p>
 
Hoihoi. Hier was de L speen van difrax ook te groot.
Ik nam de M speen en deed hier een saté prikker in dan zo even uitkoken.
Word het gaatje groter van, werkte perfect.
Vd kraamhulp geleerd.
 
Hoi hoi
ik herkenn het die spenen werken niet. Ik gaf pap met een lepeltje en dat vond hij hartstikke leuk en dan nog 5 flessen van 180 plus beetje gepureerde groente en fruit.
je kan savond ook beetje rijstebloem door de fles doen om het iets dikker te maken
 
Nee inderdaad, heb van alles al geprobeerd.
Nu difrax speen L besteld, kijken of dit werkt?!

We moeten eigenlijk ook overstappen op opvolgmelk, maar ze krijgt nog geen brood etc.
 
 
Terug
Bovenaan