Advies gevraagd

<p>Beste mama's,</p><p>Onze dochter is nu 6 maanden. We hebben vorige week 4 keer met haar op de huisartsenpost gezeten ivm hoge koorts en ze bleef maar huilen. Uiteindelijk hebben ze vrijdag antibiotica voorgeschreven en daar zijn we gelijk mee begonnen. Nu is 't weer 't vrolijke meisje die ze altijd is. Alleen haar temperatuur blijft 'n beetje schommelen. De arts zei zaterdag tegen ons dat ze maandag koortsvrij moest zijn anders moesten we terug bellen. S'morgens is ie elke keer heel netjes maar in de loop van de dag loopt ie toch wat op.. Gister uiteindelijk 37.8 en vandaag appte m'n schoonmoeder (want ik moest werken) 37.9. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet denken of doen. Wat zouden jullie doen? Ik ben zo bang dat als de kuur voorbij is haar temperatuur weer omhoog schiet. Liefs!</p>
 
Mijn dochter bijna 6mnd had vorige week precies hetzelfde! Bij haar bleek dat er twee ondertanden door kwamen. Kan dat het zijn? Misschien komen er een aantal te gelijk door. Succes zo naar als je kleintje koorts heeft :-(
 
Ow dat meen je.. Wat naar. Gaat 't nu weer goed met de kleine meid? Ja, er komt wel wat aan zoals ik kan zien.. Schommelt de temp bij jullie meisje ook zo? Net was ie 37.6 en 't is ook zo warm. Komt vast goed allemaal. Groetjes!
 
Ja precies hetzelfde elke ochten voor ik naar me werk ging mooie normale temperatuur 36,8-37,0 en dan s’avonds voor het slapen gaan 37,4-37,9. Denk dat dit een kleine week zo was toen de tandjes eenmaal volledig doorgekomen waren was de koorts meteen weg! Ondanks de extreme hitte vorige week. En nu is ze weer haar vrolijke blije zelf. Ik hoop dat je kleine meid zich snel beter voelt!
 
Terug
Bovenaan