Advies gevraagd

<p>Goedenavond </p><p>Ik ben niet iemand die snel de vk belt dus vraag ik het eerst hier maar..</p><p>Heb vandaag al de hele dag last van mn onderrug + kramp bij mn vagina.</p><p>Ben 17+4 weken zwanger (is mn eerste zwangerschap)</p><p>Iemand weet wat dit kan zijn? </p>

Gedurende mijn zwangerschap had ik wel vaker dit soort klachten. Ze kwamen en ze gingen ook weer weg. Maar als je twijfelt altijd even bellen met de verloskundige (of je nou wel of niet zo’n type bent).. ze zijn er voor! 

Bandenpijn wellicht? 
En pls neem van mij aan: bij onrust of vragen ALTIJD bellen. Daar zijn ze voor. Liever een keer teveel dan te weinig. Ik zou zeggen maak een lekker warme kruik en leg die op de nare pijnlijke plek.

Ik had veel last van harde buiken. Ik deed te veel zwaar werk. Meer rust nemen. En je kan vk altijd bellen als je het niet vertrouwd. Succes 

Bekkeninstabiliteit? De meest voorkomende symptomen bij bekkeninstabiliteit zijn:

Pijn aan de voor- en/of achterkant van de bekken (rond het schaambeen).
Pijn in de onderrug.
Pijn rond stuitje (stuitbeen).
Pijn tijdens het (trap)lopen.
Pijn tijdens het omdraaien in bed.

[quote quote=10159221]Bekkeninstabiliteit? De meest voorkomende symptomen bij bekkeninstabiliteit zijn:

Pijn aan de voor- en/of achterkant van de bekken (rond het schaambeen).
Pijn in de onderrug.
Pijn rond stuitje (stuitbeen).
Pijn tijdens het (trap)lopen.
Pijn tijdens het omdraaien in bed.

[/quote]
Hmm dat klinkt wel heel erg als mij  symptomen..
Zei vandaag toevallig nog tegen mn vriend dat ik last had van mn stuitje

Terug
Bovenaan