Advies gevraagd

<p>Hoi allemaal, </p><p>De laatste paar weken heb ik elke dag erge hoofdpijn en last van een onverklaarbare vermoeidheid. Nu is dit niet zo vreemd, zeker de week voor mijn menstruatie heb ik daar veel last van. Alleen bleef het wel erg lang aanhouden. Bleek dat ik al twee weken over tijd ben. </p><p>De laatste tijd klaag ik tegen mijn man over allerlei kleine klachten; af en toe duizeligheid, veel dorst, vaker naar de wc, ect. </p><p>Dus afgelopen vrijdag een test gedaan, bleek negatief te zijn. Ik wil graag wel een kindje, maar dat lag in mijn hoofd nog in de toekomst. Maar toen de test negatief was, was ik overwacht toch aardig van slag.</p><p>Vandaag is dag 45 in mijn cyclus (normaal 30 dagen en regelmatig) en nog steeds niet ongesteld. Het is ook niet normaal voor mij om een cyclus over te slaan. </p><p>Wanneer zouden jullie met de huisarts contact opnemen? Of andere tips? </p><p>Dankjulliewel alvast </p>

Ik heb het afgelopen cyclus ook gehad!
normaal 30 dagen nu 45 dagen en opeens toch ongesteld! 

ik zou maandag even de huisarts bellen, misschien mag je een bloedtest doen welke zwangerschap kan uitsluiten/bevestigen. 

Ik heb gisteravond toch maar even een online afspraak bij de huisarts gemaakt voor vandaag. Hij gaf me inderdaad een bloedtest verwijzing. Morgenmiddag de uitslag, ik ben benieuwd. Wordt er zenuwachtig van...

Terug
Bovenaan