Advies gevraagd!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik zit met een probleempje!
Gister was ik naar miijn broer, die woont in het oosten van het land, dus we moesten ongeveer anderhalf uur rijden.
Jesse heeft heen en terug gehuild! De terug weg was echt een drama, hij werd helemaal overstuur.Echt zo zielig. En ik werd er helemaal simpel van.

Wat moet ik doen. heeft iemand tips. Ik denk dat hij zich verveeld, maar hij wou niet spelen als ik speeltjes aan hem gaf.
Of zijn er goedkope speeltjes speciaal voor in de auto???

Groetjes Linda

Hier eigenlijk geen tips, Feline heeft daar (nog...) geen last van. Wel geven we haar tussendoor aandacht en zeggen we: kijk zie je al die bomen/auto's vliegtuig.
En daardoor gaat ze zelf naar buiten kijken en dingen benoemen.

groetjes Maris

Hey Linda,

Hier hebben we het ook een tijdje gehad met Vera. Spelen wou ze niet en naar buiten kijke vond ze ook niet veel aan.
Ik heb hier toen ook een topic geplaatst en daar kwam iemand met de tip om een cd met kinderliedjes op te zetten. Voor Vera was dat de gouden tip! Zodra ze maar iets jengelig wordt zet ik die cd op en ik hoor haar niet weer.

Groetjes Karin

hoi hoi

ik zing meestal wat liedjes in de auto want Ryan kan er ook wat van hoor
soms gaat het zonder problemen en tuurt hij vrolijk naar buiten en andere keren
schreeuwt hij het oud zeg totdat hij helemaal overstuur is

wat hier fan is :

hop hop hop hop paardje
er is niemand thuis
alleen die kleine Ryan
die pas op mama's ......
Dan schreeuw die heel hard HUISSSS
hahaha

succes ermee groetjes moekje

Hoi Linda,

Isabelle doet het meestal prima in de auto maar op lange ritten wilde ze ook weleens ongeduldig en jengelig worden. Een paar maanden geleden kwam de buurman met een dvd speler voor in de auto (met scherm). Ik vond dat altijd erg overdreven (die verwende kids van tegenwoordig)! Maar we mochten hem gratis hebben. Ach waarom niet dacht ik toen.

We hebben de dvd speler nu 1 x gebruikt voor een rit van ruim 2 uur. En het werkte geweldig. Mevrouw snapte er niets van 'Bumba in de auto'. Na een uurtje vond ik het wel genoeg en heb ik de dvd speler opgeruimd.

Erg luxe oplossing natuurlijk...dus ik weet niet of je het iets vind??

X Linda

Terug
Bovenaan