advies gevraagd

Hoi mama's van najaar 2007,

Ik hoor eigenlijk bij het forum voorjaar 2008 maar heb een vraagje;
Daniel mijn zoontje draagt nu maatje 80 gewoon pas en maatje 86 nog ruim.
Welk maatje kan ik dan het beste voor de winter kopen, maatje 86 of dan gelijk 92?
Hoe lang hebben jullie kindjes gedaan met maatje 86?
Daniel zit qua lengte en gewicht eigenlijk altijd precies op de gemiddelde lijn bij het cb.

Ik hoop dat jullie wat tips voor me hebben.

Liefs Marina

hoi hoi

ik zou maar 86 doen of 92 kijken hoe het valt en ruilen.

sverre is nu 23 maanden en heeft maat 92 maar soms heeft hij maat 98 aan gewoon kijken hoe het valt. maar merk nu wel dat ze er langer over doen met groeien

doei doie lucy

Hallo,

Ja lastig hè die kleding. Misschien nog een bruikbare tip; Let niet teveel op de maten. Soms klopt er niets van. Wat ik altijd doe is een goed passend kledingstuk meenemen naar de winkel en dan op het te kopen stuk leggen, zodat je het kunt vergelijken. En dan moet het uiteraard iets groter zijn om er nog heel de winter mee door te kunnen.
Succes ermee!
Ik ben gelukkig al klaar. Mijn dochtertje is bijna 2 en wat ik nu gekocht heb varieerd van maat 86 tot maat 104. Dus nog al een verschil hè
Groetjes

Hi,

Onze zoon is wel van het voorjaar 2007 en draagt nu ook pas 86 broekjes en 92 shirts. Ik kan best lang doen met de kleding.

Wat ik wel vervelend vindt, dat ik pas goed weet welke maat hij heeft, we dan midden in het seizoen zitten (zomer/winter) en dat dan alweer de kleertjes voor het volgende seizoen in de winkels hangt. Erg irritant. Nog erger vindt ik dat voor de schoenen, want die wil ik echt precies pas. Een broek of shirt kan je nog omslaan maar dat wordt bij schoenen moeilijk.

Gr. Tamara.

Ik koop de meeste kleding via Marktplaats. Daarbij probeer ik setjes kleding bij dezelfde verkoper te combineren (scheelt verzendkosten). Kost weinig en dan is het minder erg, als de kleding niet past (wat me overigens nog niet overkomen is).

Groetjes, Marijon

Terug
Bovenaan