Hoi, ik zit even met een probleempje wat betreft kinderopvang/ peuterspeelzaal. Sorry er is hier al zoveel over geschreven maar dit is iets anders.
Eerst moet ik even uitleggen hoe we het nu doen
Ik werk op maandag, dinsdag, vrijdag en zaterdag.
Maandag: naar mijn moeder
Dinsdag : Kinderdagverblijf
Woensdag : bij mij thuis
Donderdag : bij mij thuis
Vrijdag : naar schoonouders
Zaterdag : bij papa thuis
Nu wil ik Silke graag naar de peuterspeelzaal doen omdat ze het zo ontzettend leuk vind om met andere kinderen te spelen, merk aan haar dat 1 dag in de week kdv voor haar te weinig is.
Maar wat is nou wijsheid, stoppen met het kdv (wat ik eigenlijk wel sneu vind omdat ze het daar zo leuk vindt) en daarvoor in de plek 2 halve dagen psz of bijv donderdag een halve dag kdv erbij en geen psz?
Het probleem is als ik stop bij het kdv en daarvoor psz doe, zit ik dinsdag middag met een oppasprobleem omdat we allebei werken.
psz is verplicht 2 halve dagen. Vindt het teveel om het nog naast het kdv te doen. en zou ook niet weten welke dagen, mijn moeder en schoonouders vinden het veel te leuk om op te passen en ik wil haar zelf ook nog graag zien
Wie heeft er tips??? (hoop trouwens dat iemand het snapt
Groetjes Tamara
Groetjes Tamara
Eerst moet ik even uitleggen hoe we het nu doen
Ik werk op maandag, dinsdag, vrijdag en zaterdag.
Maandag: naar mijn moeder
Dinsdag : Kinderdagverblijf
Woensdag : bij mij thuis
Donderdag : bij mij thuis
Vrijdag : naar schoonouders
Zaterdag : bij papa thuis
Nu wil ik Silke graag naar de peuterspeelzaal doen omdat ze het zo ontzettend leuk vind om met andere kinderen te spelen, merk aan haar dat 1 dag in de week kdv voor haar te weinig is.
Maar wat is nou wijsheid, stoppen met het kdv (wat ik eigenlijk wel sneu vind omdat ze het daar zo leuk vindt) en daarvoor in de plek 2 halve dagen psz of bijv donderdag een halve dag kdv erbij en geen psz?
Het probleem is als ik stop bij het kdv en daarvoor psz doe, zit ik dinsdag middag met een oppasprobleem omdat we allebei werken.
psz is verplicht 2 halve dagen. Vindt het teveel om het nog naast het kdv te doen. en zou ook niet weten welke dagen, mijn moeder en schoonouders vinden het veel te leuk om op te passen en ik wil haar zelf ook nog graag zien
Wie heeft er tips??? (hoop trouwens dat iemand het snapt
Groetjes Tamara
Groetjes Tamara