Advies gevraagd

Hallo,

Excuus voor het voorgaande bericht, er ging iets fout.

Ik ben Samantha en ben 25 jaar, mijn vriend en ik zijn al 3 jaar bezig zwanger te raken. Na het stoppen met de pil bleek ik een zeer ontregelde menstruatie te hebben. Ik ben naar de huisarts geweest en werd doorverwezen naar de gynaecoloog. Deze heeft een bloedonderzoek gedaan, hier kwam niets vreemds uit. Inwendige echo leek een beeld van pcos te zijn. Gynaecoloog bevestigde dit, advies afvallen! Dit geprobeerd, met minimaal succes. Besloot om verder te gaan zoeken
in het alternatieve circuit. Ik kwam bij iemand terecht die met behulp van allerlei technieken er voor
zorgde dat ik mijn menstruatie weer terug kreeg. Hij dacht dat het kwam door een infectie van die zelfs het bloed is ingegaan. Er waren hele webben van
draden candida ontstaan rondom de eileiders. Ben
hier voor behandeld, tezamen met een dieet
(candida leeft op suikers)

Het lijkt allemaal zo goed te gaan, alleen we wachten nu al zo lang. Heb het idee dat ik iets moet doen maar weet niet wat. Moet ik doorgaan met deze therapeut of weer hulp zoeken bij een gynaecoloog?

Alvast bedankt voor het lezen, groetjes Samantha