advies gevraagd

Ik weet ff niet goed hoe ik deze topic moet noemen.

Ik geef Lisa bv, heb ik Evy ook gegeven. Maar nu is het een stuk moeilijker. De bv loopt goed, beter dan bij Evy. Alleen nu heb ik een (bijna) peuter rondrennen die graag haar zin doordramt en is het erg moeilijk om haar te corrigeren als ik Lisa aan het voeden ben. Daarbij heb ik ook nog eens tepelkloven dus op dit moment zie ik er overdag erg tegenop om bv te geven.

Heeft iemand misschien advies hoe ik Evy toch zoveel mogelijk in het gareel kan houden tijdens het voeden? Vind het nou toch wel zonde om te stoppen met de bv, nu die zo goed loopt...

Tjerk staat in de box als ik koen de fles geef. Als je die niet meer voor haar hebt staan, kun je Evy misschien in de kinderstoel bij je zetten met wat speeltjes. Dat doe ik ook weleens. Een enkele keer laat ik hem wel lopen. Wat bij ons erg geholpen heeft, is uit blijven leggen wat je doet. Ik zeg meestal, mama is even met Koen bezig en als ze klaar is, gaan we samen weer spelen. De eerste paar weken dringt dat niet helemaal door, maar nu wel, nu komt hij aan met iets dat hij graag samen doet, puzzeltje ofzo. Evy is in verhouding iets ouder natuurlijk. Dus misschien dat zij het sneller oppakt. Hoop dat je er iets mee kan en succes!

Liefs Supertje

Jochem is helemaal hilarisch van kabouter plop....
Heeft Evy ook een favoriet?
En dan in de kinderstoel voor de tv en jij op de bank met lisa?
Lastig hoor meid hopelijk kun je hier iets mee....

tjah denk dat de dames boven me je al aardig tips hebben gegeven. ik zit namelijk aan hetzelfde te denken. zou eigenlijk ook niet weten hoe je het anders kan oplossen. hoop dat je iets vind wat voor jou werkt. en dat je lekker bv kan blijven geven!

ik weet niet hoe rustig evy is, maar zou ze bij jullie kunnen zitten? haar betrekken bij de voeding.
wil je mama een doekje geven, wil je de haartjes van lisa aaien, liedje zingen (smakelijk eten hap hap hap),
verder zou ik t niet weten,

smooty

een boekje pakken waaruit je kunt voorlezen en bij je laten zitten terwijl je de bv geeft. voor de rest alles even weghalen of op een veilige plek waar zeniet aan mag zitten zodat ze ongestoord haar gang kan gaan en andersom. julliemoeten beidengewoon even je draai erin vinden. betrek haar zoveel mogelijk bij de bv en plant haar anders pedadgosich gezien, hihi voor de tv of box. deed ik ook hahah. sterkte ermee

Terug
Bovenaan