Advies gevraagd

hi Allemaal,

eind november ben ik gestopt met de pil waarna ik na 45 dagen ongesteld werd. Nu, 52 dagen, heb ik al anderhalve week last van buikpijn (waarvan op 1 dag ook enorme steken alsof iemand van onder met een scherp iets erin ging, iets wat ik nog nooit heb gevoeld dus ook niet thuis kon brengen). De buikpijn was en is zo dat ik elke dag wel denk nou nu wordt ik ongesteld, echt een zeurderige buikpijn.



Nu werd ik vandaag wakker en doen mijn tepels ontzettend veel pijn bij aanraking, zonder aanraking voelen ze een beetje aan alsof ze in brand staan. Wat kan dit allemaal zijn? Betekent dit gewoon dat ik ongesteld wordt? Heb dit echter nog nooit gevoeld en vanaf wanneer kan ik testen? Ik heb namelijk geen idee wat mijn cyclus is.



Alvast bedankt! :)
 
Hi Lisa.

Ik herken je verhaal. Ik had ook na het stoppen met de pil een lange syclus. En ook dagen met steken in de onderbuik en gevoelige borsten. De steken in de buik bleek de eisprong te zijn. Dus dan kan je een beetje rekening mee houden mocht dat bij jou ook het geval zijn. Door de eisprong en verandering van hormonen krijg je ook gevoelige borsten.

Ik heb elke maand over me heen laten komen met soms twijfels of ik nou wel of niet zwanger was. Na 8 maand was het gelukkig zo ver.



Hopelijk kan je hier wat mee. Succes!!
 
Terug
Bovenaan