advies gevraagt aan de al moeders

hoi mama`s

dilemma met vac mg
laten jullie je kinderen enten ik vind het zo moeilijk wel of niet mijn jongste heeft slechte afweer en beland naar een buikgriepje al in het zh met uitdroging wat moet er dan wel niet gebeuren als hij de mg krijgt maar ja is enten wel zo veilig echt een dilema help
wat deon jullie

Lieve Angela,

Wij laten ons zoontje van 2 wel inenten.
Helemaal omdat ze maandag zo'n persconferentie hadden waar het wordt aangeraden bij kinderen van een half jaar tm 4.
Ik geef mijn zoontje extra fruit, en vitaminen en echinaforce op dit moment.
Ben te bang dat hij ziek wordt en ik altijd spijt zal hebben van het niet inenten. Zucht, het is een moeilijke keuze ik weet het!

Wat ga jij doen met een eigen inenting in het tweede trimester?

lfs natas

he meis

ik heb het advies van me kinderarts gekregen me jongste echt inteenten omdat hij een hele slechte weerstand heeft dus dit doe ik dan maar
over me dochter weet ik het nog niet maar ik denk het wel

ik zelf laat me wel inenten omdat ik me op dit moment toch al niet al te best voel en er een griep echt niet bij kan hebben ik blijf het zo moeilijk vinden

en jij laat jij je inenten?

liefs

Ik twijvel ook nog heel erg of ik de kinderen zal laten inenten. Ze zijn verder gezond dus zou niet inenten moeten kunnen. Maar het idee dat het toch mis zou gaan en een kind verliezen lijkt me verschrikkelijk. Ik denk dat we de knoop doorhakken als de keuse echt daar is. Zelf inenten kan nu nog niet, maar denk dat ikdan ook maar ga beslissen.

Debby

Ik laat mn zoontje wel inenten, hij is nu 13 maanden en heeft tot nu toe van nog geen enkele vaccinatie echt last gehad. Dus ik neem toch het zekere voor het onzekere.
Ik ga mezelf niet laten inenten er is te weinig info over wat het met de baby doet. Ze willen ook niet voor niets baby's tot een half jaar NIET inenten.

Liefs Jen

Hey Angela,

Ik laat me ook inenenten hoor!
Als ik ziek wordt en er aan onderdoor ga zal de baby daar ook in mee gaan dus,...beter inenten denk ik! Blijft lastig hoor!

lfs Natas

Ik heb het er gisteren met mijn gyn. over gehad hij adviseerde het niet te doen, tegen die tijd dat ik m hebben mag is het waarschijnlijk niet meer nodig en als ik het nu zou krijgen kan mijn gezondheid het wel aan en ons beebje ook.
Ik denk dat iedereen goed naar de situatie waar je in zit moet kijken

Xx Wendy

Terug
Bovenaan