advies gevraagt valdispert

hallo

ik heb van de week een bericht geplaatst over dat mijn dochter van 13 mnd 's nachts klaar wakker is (ruim 2 uur). overdag slaapt ze niet te veel!
Nu heb ik op internet gelezen over een middeltje VALDISPERT voor kids.
Heeft iemand hier ervaring mee en helpt het.
Alvast bedankt voor jullie reactie

Groetjes gienie
 
Hallo Genie,

Met dit middeltje heb ik geen ervaring. Maar ik zou dit persoonlijk ook niet zo snel gaan geven. Zeker niet bij kleine dreumessen. Je schrijft in je stukje alleen dat je dochter om 2u klaar wakker is, maar niet wat je bij haar hebt geprobeerd. Wellicht al wel een fles warme melk/pap, liedje zingen, wiegen en dan weer in bed stoppen.
Bij ons is Stan (17,5 mnd) soms rond 23 uur wakker. Ik kan hem dan niet zomaar weer terug in bed leggen en vertellen dat hij weer moet gaan slapen. Met een fles pap is hij weer rustig te krijgen en gaat na ongeveer 15 minuten weer naar zijn eigen bed. Na 15 minuten is het op zijn kamertje weer rustig. Ik laat hem meestal ongeveer 15-30 minuten rommelen als hij onrustig is of huilt. Maar als de huil "ernstig" klinkt, dan ga ik er na 5 minuten naar toe.
Misschien is er ook wel een reden dat ze klaar wakker is? Pijn, tandenpijn, drukke dag gehad enz...?

Groetjes Marieke
 
ik heb met valdisper voor kinderen geen ervaring maar weet wel dat het voor volwassene word voorgeschreven als anti depresiva, mijn man heeft dit een tijdje gehda ivm problemen op het werk. Het lijkt me voor zo'n kleintje niet echt goed. persoonlijk zou ik als jullie dan nog wakker zijn even lekker met hem knuffelen en dan weer naar bed. hij krijgt dan het gevoel van geborgenheid en begrijpt dat papa en mama er ook zijn als hij slaapt.
groetjes nancy
 
Bij de drogist kun je van VSM  een homeopatisch geneesmiddel kopen voor kindjes van 0-6 jaar tegen onrust en slapeloosheid. Het heet Kindival.
Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar van anderen gehoord dat het wel werkt.
Als je dit nog niet hebt uitgeprobeerd is  het misschien een optie.
Succes! Megin
 
Hoi,

Ook mijn zoontje van 13 maanden is 's-nachts erg onrustig. Bij de Etos verteld ze mij dat dit geen kwaad kon, dus ik dacht baat het niet dan schaad het niet.
Afgelopen maandag was ik bij de kinderarts en ik vertelde haar over die onrust en dat ik Valdispert Kids gebruikte. Ze zei dat ik hier meteen mee moest stoppen omdat er alcohol in zit. Nu reageerde mijn zoontje niet op Valdispert en ik was er al mee gestopt maar ik schrok hier wel van. Thuis heb ik meteen op de verpakking gekeken en inderdaad zit er alchohol in . Dit schijnt in de meeste homeopatische middelen ook te zitten dus kijk goed op de verpakking. Als mijn zoontje nu 's-nachts onrustig is krijgt hij wat warme melk en een schone luier. Meestal helpt dit wel.
Ik wens je veel sterkte en wijsheid.

Groetjes Vera
 
Terug
Bovenaan