Advies gezocht

Hoi allemaal!
Ik heb gisteren een test gedaan waarvan ik wisselende reacties kreeg , wel positief, niet positief omdat het lijntje echt minimaal was. Vanmorgen weer getest, zelfde verhaal weer echt miniminiminimaal je moet echt in goed licht kijken en dan lijk je een mini streepje te zien.

Vandaag om 18:00 dacht ik ongesteld te zijn geworden, beetje een rare beige/bruin/rose vlek in mijn inlegkruisje (sorry) maar dit is ook echt het enigste, verder geen bloed oid bij het afvegen en ook niks nieuws in mijn inlegkruisje..

Maakt me zo onzeker allemaal, en het is allemaal nieuw voor ons ??‍♀️
 
Ik zou nog even een dag of 2 wachten met testen.
Een streepje is een streepje, dus ik zou zeggen dat je zwanger bent, maar het is dan nog heel pril. Dat bloed kan ook van de innesteling zijn.
Ik had zelf ook een heel licht streepje en ben nu 39 weken zwanger, ik was ook heel vroeg met testen omdat ik niet kon wachten. Ik heb een dag later weer getest omdat ik het niet kon laten en toen werd het streepje al duidelijker en nog een dag later wist ik het zeker..
Ik kan dus niet met 100% zekerheid zeggen dat je zwanger bent, en wil je ook geen valse hoop geven.. maar ik kan je alleen mijn verhaal vertellen en mijn visie erop geven.. Let us know!!
 
Hi! Bedankt voor je reactie. 
Mijn ongesteldheid is vannacht nog niet doorgezet, nog helemaal 0,0. Tot nu toe is het enigste dus dat 'bloed' vlekje van gisteren. Ik vraag me af of ik nu nog innesteling bloeding kan hebben aangezien mijn eisprong rond 7,8,9 januari is geweest? Ik heb er nog niet zo heel veel verstand van en dus ook geen idee. Vanmorgen toch nog een testje gedaan en ook hiervan is het resultaat minimaal. 
 
Liefs
 
Je kan nog weken na de innesteling bloed verliezen, het kan ook zijn dat je door te vrijen wat geblied hebt.. het kan van alles zijn.
Je bent kwa testen net zo snel als dat ik ook was toen ik zo'n licht streepje had.. nou had ik ook wel het geluk dat mijn cyclus zeer regelmatig was. Ik wist precies op welke dag ik ongesteld zou worden. Dus toen ik dat niet werd en een heel licht streepje kreeg had ik al wel snel zoiets van Bingo!! 
Met welke test test je? Ik begon met die van het kruidvat 2 voor 5 euro en daarna heb ik clearblue gehaald en dan zie je gewoon duidelijk staan; zwanger.
 
 
 
Terug
Bovenaan