ADVIES, hele middagen eten, ontroostbaar, regeldagen?

Dag dames,
Onze zoon, 5.5 week oud, heeft is sinds dinsdag overdag erg onrustig. Na de ochtenvoeding (rond half gaat het goed, maar na de middagvoeding (tussen 11-12) wil hij de hele middag aan de borst. Het lijkt of ik hem niet verzadigen. Ook al is hij moe hij blijft enorm sabbelen en happen naar meer, ik heb hem de afgelopen dagen continu aangelegd maar wordt beetje moedeloos, wat kan dit zijn, mijn productie moet na een paaar dagen toch op zijn nivo zijn.
Rond 5 uur is hij uitgeteld en slaapt hij eindelijk. "savonds en snachts gingen gewoon normaal, om de 3-4 uur kwam hij.
Maar dit lijkt me niet de juiste weg.
Graag advies...
Mama 1969

Debby,

Hier hebben we precies hetzelfde probleem met ons kleine Mauk gehad, hij was de hele dag onrustig, wilde de hele dag aan de borst en als hij dan in bed lag was hier ontroostbaar.
Nu heb ik een hele zware bevalling gehad van 63 uur en moest hij uiteindelijk met een vacuumpomp gehaald worden, dus werd mij verteld dat hij misschien tijdens de bevalling zijn werveltjes had verdraaid. Daarvoor gaan we naar de osteopaat toe.

Maar omdat jouw zoontje al 5,5 week oud is denk ik dat dat het probleem niet kan zijn, want dan had je dat wel eerder gemerkt (ons zoontje is pas 2,5 week)
Toch is de osteopaat alleen niet genoeg en hebben wij hem sind maandag ingebakerd en sinds dien is hij rustiger, slaapt hij langer door en drinkt hij effectiever en meer als ik hem aanleg. Dus misschien helpt dat ook bij jullie zoontje

Tess

Terug
Bovenaan