Advies/hulp gevraagd!

Hoi dames,

Ben een beetje ten einde raad momenteel en hopelijk heeft iemand advies! Ben 4,5 maand geleden bevallen van een dochter. Een vrolijke en ontspannen Dane, ze groeit goed en is alert! Alleen heeft ze sinds dat ze een paar weken oud is iedere keer korte periodes dat ze minder drinkt en raar doet met haar fles. Iedere keer ging dit na 2/3 dagen vanzelf weer beter. Alleen doet ze nu de laatste 2 weken blijvend raar. Zodra ze de fles ziet begint soms al te mopperen. Ze drinkt momenteel met moeite 100/120cc. Soms iets meer en soms minder. Ze maait met haar armen en benen tijdens het drinken, werkt de speen er constant uit. Ze krijgt vanaf dat ze 3 weken oud is deze voeding. Alleen omdat ze steeds moeilijker gaat doen en het steeds erger lijkt te worden vraag ik me toch af wat het kan zijn. Omdat ze verder vrolijk en alert is, goed slaapt en speelt. Ik hoop dat iemand hier dit herkent en advies heeft!

Groetjes, Judith
 
Herkenbaar! Onze zoon deed op een gegeven moment ook zo raar tijdens het drinken, dit 2 weken aangezien en uiteindelijk toch maar eens de huisarts gebelden toen bleek dat hij een oorontsteking had waardoor t zuigen en slikken hem pijn deed aan z'n oortjes. Verder was hij gewoon goed in z'n doen.Oordruppels gekregen en na 2 dagen ging t al weer beter! 
 
Herkenbaar! Onze zoon deed op een gegeven moment ook zo raar tijdens het drinken, dit 2 weken aangezien en uiteindelijk toch maar eens de huisarts gebelden toen bleek dat hij een oorontsteking had waardoor t zuigen en slikken hem pijn deed aan z'n oortjes. Verder was hij gewoon goed in z'n doen.Oordruppels gekregen en na 2 dagen ging t al weer beter! 
 
Je hebt vast al gekeken of je kleine spruw heeft, wittige uitslag op de tong. Ik zou idd ook even bij de huisarts langs gaan, om even te checken of er oorontsteking of wat anders is. Hoop dat je er snel achter komt! 
Misschien anders een keer een ander merk voeding proberen?
 
 
Je hebt vast al gekeken of je kleine spruw heeft, wittige uitslag op de tong. Ik zou idd ook even bij de huisarts langs gaan, om even te checken of er oorontsteking of wat anders is. Hoop dat je er snel achter komt! 
Misschien anders een keer een ander merk voeding proberen?
 
 
Je hebt vast al gekeken of je kleine spruw heeft, wittige uitslag op de tong. Ik zou idd ook even bij de huisarts langs gaan, om even te checken of er oorontsteking of wat anders is. Hoop dat je er snel achter komt! 
Misschien anders een keer een ander merk voeding proberen?
 
 
Terug
Bovenaan