advies kleren kopen???

Hallo,

onze dochters zijn naar ons idee heel gemiddeld, maar passen maar weinig kleding. Wie weet waar je kleding kan kopen met langere pijpen en verstelbare wijdte?? het gaat om maat 134 en 116..
en liefst regio utrecht
 
Hoi,

Een vriendin van mij zit met hetzelfde probleem voor haar dochter, ik kan alleen niet op de naam komen van die ...winkel.
Ik zal het eens voor je navragen!

Gr MJ
 
Hoi,
Ik koop voor onze dochter eigenlijk altijd kleding bij H&M. De kleding is daar iets groter en er zit knoopsgatelastiek in de broeken en rokken. Onze meid is vrij tenger en moet altijd het knoopsgatelastiek op z'n strakst doen en ze doet best lang met die kleding.
Veel succes!!!
Groetjes Diana
 
Hoi diana,
H&M is inderdaad ook wel een van de favoriete winkels, maar voor de middelste nog steeds te kort...(tja lastige koters...) het lastige is ook dat de middelste qua groei een seizoen voor;loopt op de oudste dus kan ook niet alle kleren die nog goed zijn herbuiken..
broeken van mexx passen vaak goed, maar dat vind mijn portomonee niet zo leuk.. zeker niet als ze na een dag lekker ravotten in het bos naast school met kapotte knieen thuis komen...ze zijn het nog niet waard..
C&A past niet, hema al helemaal niet, V&D niet... esprit weer wel....
 
Terug
Bovenaan