Advies/mening over betrokkenheid partner

Hoi iedereen!

Ik ben mama van een peuter en baby van een maand. Ik studeer nog en ben daardoor overspannen geweest in mijn zwangerschap, dit ben ik nu nog aan het verwerken en ik ervaar er nog veel stress van... De slapeloze nachten helpen er niet bij. Ik heb om mij heen niet echt mensen waar ik terecht kan/mijn peuter even heen kan. Ik werk nu aan mijn studie als mijn man thuis is, maar hij werkt veel (ook savonds).
Nu is het zo dat hij als hij vrij is, ontzettend vaak zegt dat hij even om met collega's te chillen naar zijn werk gaat, of even sporten, of even naar de kapper etc. Hij wilde zelfs binnen de eerste 24 uur dat onze zoon geboren was (!) terwijl ik nog aan het herstellen was van de bevalling en niet veel kon, naar zijn collega's om een beschuitje te eten. Dit heeft hij toen niet gedaan door mijn reactie en hjj begreep dat het niet heel handig was.
Ik benijd het hem soms, want ik geef borstvoeding en zou ook wel eens een keer naar de kapper willen, maar het is vooral dat ik zijn hulp soms gewoon echt even wil op dit moment. Ik heb alleen even 10 minuten voor mezelf als hij tussen zijn werk en andere dingen even thuis is en ik kan douchen. Ik merk doordat ik te weinig rust neem mijn borstvoeding ook niet geweldig op gang komt, waardoor mijn baby'tje juist meer borstvoeding vraagt en onrustiger is. Ik wil ook graag aan mijn stjdie werken, maar met twee kinderen kom ik daar alleen vaak niet aan toe als ik ook het huishouden moet doen.
Ik wil niet een soort tienermeisje zijn dat zegt dat haar vriendje niet mag afspreken met zijn vrienden, maar ik wil ook gewoon dat hij eeen keer even thuis is. (verder is het echt een mega schat die altijd voor me kookt en ontzettend leuk is met de oudste als hij er is!)

Wat vinden jullie? Stel ik me aan?