advies naam...

Wie wil de naam/opties alvast verklappen?

ik heb er niet zo'n moeite mee, want ik ken jullie toch niet haha Of brengt het soms ongeluk?
Laat ik dan maar vragen aan jullie wat jullie de leukste naam vinden voor een meisje (omdat we nog een kleeeeeein beetje twijfelen)...
Graag jullie reacties op de volgende namen:

Daantje
Sam
Lune

Hoi mum-to-be.

Ik heb wel een beetje de gedachte dat het ongeluk brengt wanneer je de naam al verklapt, dus ik zeg het niet.

Mooie namen heb je/jullie. Maar hoe zeg je Lune, ik ken de naam nl niet. Luna zou ik ook een mooie naam vinden.

succes
Marloes

Hi Marloes (Maria Louise),

Thanks voor je compliment.

Lune spreek je uit zoals je het zegt. Lune (niet op z'n Engels ofzo),
LunA schijnt iedereen mooi te vinden haha, zou me niets verbazen als er heel veel Luna's geboren worden.
Vind ik ook mooi, maar hoor ik mijns inziens al te vaak. Vond Evi ook heel leuk, maar er zijn inmiddels ontzettend veel Evi's.

We zagen een winkel waarop stond Elle en Lune, zo kwamen we erop.
Helaas begint de achternaam ook met een L, jammer, want we vinden erg veel namen met beginletter L leuk....

ik verklap onze naam ook nog niet....
sam en daantje zijn 2 meiden die ik ken

lune heb ik nog nooit van gehoord.... moet er even aan wennen.
luna is wel een bekende naam en een leuke naam.

wij hadden het probleem ook met dezelde begin letter en achternaam.
zo vinden wij tyler een leuke naam maar dan krijg je:
Tyler Teijgeler......
je zou er zo over struikelen hahahahaha

ihey,

ik vid zowel daantje als sam echt super ,leuke meisjesnamen, helaas kunnen wij ze niet gebruiken...

omdat er momenteel te veel vriendinnen op dit forum rondzwerven (die ook mijn nick kunnen herkennen) ga ik helaas geen namen bekend maken...

Liefs,

T

Moeilijk hoor, ik vind het heel lastig om je te adviseren want smaken verschillen. Onze naam hou ik ook nog even voor me, maar het allitereert wel lekker weg met de achternaam:
D... van D...

Heeeey Ik vind Lune echt een hele leuke naam. Sem of Sam of daantje.... mwaoh...

Ik vind Lune het leukste. Idd zijn er al veel Luna's Des te aparter is de naam Lune....

BEN ER AL HELEMAAL AAN GEWEND. Echt een toffe naam.

Wij krijgen een zoon. De naam staat al vast. Om jullie een klein inzichtje te geven:

het word: Lars, Stan of Lucas

LIefs

Terug
Bovenaan