advies nodig over uitslag kruidvat zwangerschapstest

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

heeft iemand met de kruidvast zwangerschapstest ervaring?. er moet een verticale streep komen op de horizontale, een plusje dus. Ik heb getest 3 dagen voor m'n NOD (ongeduldig he zondag is m'n NOD pas), in eerste instantie niet veel te zien gelijk, nu heb ik twee uur later de test nog eens bekeken en zie ik toch heel licht een streepje blauw, ontzettend vaag maar zie er wel een plus in (ook twee vriendinnen zagen dit en twijfelen ook)...

ik wil sowieso zondag weer testen..

heeft iemand dit ook gehad?

groetjes

Ken de test niet, maar weet wel dat je na 10 min. een test nooit meer als betrouwbaar kan bestempelen.... Ik zou over twee dagen opnieuw testen met een digitale test. Dan weet je het zeker!

Vandaag nog getest???? En????
Ja die testen zijn altijd zo vervelend als ze niet duidelijk worden. Maar je resultaat moet je inderdaad binnen 10 minuten aflezen anders is ie niet geldig. Dan moet je jouw test dus helaas als negatief lezen. Hopelijk test je vandaag positief!
Een digitale test biedt mee duidelijkheid, maar is wel duurder!

hey bloempje,

helaas gisteren een negatieve test, dus ik ga ervan uit dat t niets wordt!! pfff wordt er echt wel moe van, wat een gedoe allemaal haha..

maarre ben nog niet ongie, dus we houden hoop..

hoe lang zijn jullie bezig en hoeveelste ronde etc etc..

groetjes

Terug
Bovenaan