A
Anoniem
Guest
<p>Op 1 november heb ik m’n spiraaltje laten verwijderen. Nu heb ik sinds afgelopen week vreemde klachten. Zaterdag werd ik na het eten niet lekker een misselijk gevoel wat de hele avond bleef hangen. (Waren op een feestje en heb water gedronken). Maar ook dat vond ik niet heel fijn. Zondagavond na het eten weer hetzelfde gevoel en het bleef ook hangen. Maandag de hele dag niet lekker misselijk gevoel en een hmm gevoel in m’n onderbuik. Even eens regelmatig steken in m’n onderbuik links en ook last van m’n onderrug. Zelf m’n bv ontbijt laten staan en maar een snee brood voor lunch. Ook weer na het avondeten niet lekker misselijk gevoel. Gisteren vond ik zelfs de koffie op m’n werk niet lekker. En ook de hele dag last van steken in m’n onderbuik en last van m’n rug. Wel gewoon gegeten. In de avond een kop soep en brood ging erin. Daarna nergens last van. Vandaag een uur nadat ik wakker was kokhalzen een niet lekker gevoel. De hele dag geen fijn gevoel ook steken in onderbuik en last van m’n rug. Vond de koffie weer niet zo lekker. Ben gaan sporten vanavond maar dat verlicht de pijn ook niet.</p><p>Ik weet het niet meer. Is dit nu een eisprong, ongesteldheid symptomen of zou ik misschien zwanger kunnen zijn en wanneer zou ik dan een test kunnen doen? </p>