Advies nodig

Hoihoi,

Hier een beetje spanning, misschien kan iemand mij adviseren. Normaal heb ik een erg regelmatiger cyclus van 30 dagen en mijn lh piek op dag 15/16/17. Nu hebben wij geklust op dag 9 in de avond. Op dag 11 (dus 1.5 dag later) merkte ik wat afscheiding die erg vloeibaar was. Op dag 12 ovulatietest gedaan en deze leek positief. Op dag 13 een knaltest. Dus nu mijn vraagtekens of die van dag 12 wel positief was of niet en wanneer ik mijn ei heb gehad en of er uberhaupt een kansje in zit. Mijn partner heeft 4 weken ervoor corona gehad met hevige koorts en hij heeft wat veel stress aan zijn hoofd door het werk waardoor de zaadkwaliteit wat verlaagd kan zijn denk ik? Iemand :) ?
 
Mijn man en ik hebben ons laatste kind ook verwekt met corona en heb in die zwangerschap nog 2 x corona gehad. Dus dat maakt niet zoveel uit denk ik. Het spreekt voor zich als je je niet zo lekker voelt dat het de kwaliteit wel iets vermindert. Je bent zelf immers ook minder levenslustig als je ziek bent als dan dat je gezond bent. 
Ik denk wel dat je te vroeg geklust hebt. Zelf deed ik het egt pas op de dag van de knaltest en dat is met 2 kindjes gelijk gelukt. 
 
Terug
Bovenaan