Advies nodig

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Jullie weten dat wij inmiddels ronde 6 ingaan.. nu na wat leeswerk en een gesprek met mijn lieve vriendinnetje over ovulatietesten/vruchtbare dagen, heb ik gister al een ovutest gedaan, ik heb volgens de berekeningen vanaf morgen mijn dagen.. maar heb ook in een boek gelezen dat er ook vrouwen zijn die meteen na of bijna tijdens (lees laatste dag a 2 dagen licht bloedverlies) hun ongi al hun vruchtbare dagen hebben.
Nu had ik gister overdag geen bloedverlies meer en 's avonds nog een miniklein beetje.. ik heb gister om 16u een ovutest gedaan en er stond al een aardig streepje.. nog niet zo donker als de ander maar het kwam aardig in de buurt... We zijn gister dus aan de klus gegaan.. maar voelde me niet ontspannen omdat ik bang was dat ik toch weer bloedverlies zou krijgen..na de klus naar t toilet en het was gelukkig niet het geval.
Dat ik vanmorgen naar de wc ging had ik dus wel weer helderrood bloed in mijn slijm...
Ik weet dus niet zo goed wat ik moet.. ik ga straks weer een test doen om te kijken wat die aangeeft.. maar het lijkt mij dat je tijdens je vruchtbare dagen geen bloed meer verliest..?
Maar ik wil het zeker voor het onzekere nemen vandaar toch al geklust gister..
Ik denk dat we vnd overslaan en dan morgen weer aan de klus gaan..

Liefs

hey Renate

Ik heb dat ook wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die meteen al een eisprong hebben na hun ongi.

De ovu testen met streepjes kunnen een hoop onduidelijkheid geven, want wanneer is het streepje nu donker genoeg? De ovu testen van CB met de smiley is het of wel of niet. Die zijn wel duurder maar laten geen twijfel bestaan. Ik geloof dat er hier ook meiden Zijn die de streepjes ovu testen gebruiken en daar niet vrolijker van werden omdat het niet een duidelijk beeld geeft. Ik kan natuurlijk niet in jou portemonnee kijken maar het haalt veel onduidelijkheid weg.

Nu hoorde ik vanmorgen van iemand die de ovu testen van CB gebruikte en inmiddels bij de huisarts is geweest. Die huisarts vertelde haar dat je de smiley voor moet zijn!!! terwijl de bijsluiter zegt dat een smiley een eisprong aankondigt 24-36u voor een eisprong.....

Iedereen heeft er een andere mening over maar ik denk, zeker omdat iedereen anders is, dat je best een heel vroege eisprong kunt hebben. Alleen als je cyclus rond de 30 dagen is dan heb je geen vroege eisprong gehad, die komt immers 14 dagen voor je ongi wordt.

Ik hoop dat ik je iets wijzer heb gemaakt-:)

Lieve groetjes

hoi renate,

meiden die al een eisprong in hun ongi periode hebben, hebben meestal een hele korte cyclus ik weet niet hoe dat bij jou is?

ik heb deze ronde ook ovu testen met streepjes gebruikt voor mij was het gewoon heel duidelijk heb 2 dagen 2 donkere strepen gehad, daarvoor en na allen 1 donkere en 1 lichte en kan vanaf vrijdag testen

succes! liefs

Mijn cyclus was afgelopen keer 25 dagen daarvoor 27 dagen en daarvoor aldoor 28..
Dus ik weet niet wat het deze maand weer word.. of ie nog korter word of misschien wel weer 28 dgn.

Ik heb 1x eerder ovutesten gebruikt en toen gaf het idd ook een hoop onduidelijkheid.. mja als het nog niet wil lukken wil je toch wat proberen..
Ik heb vanmiddag weer een test gedaan en die was lichter dan die van gister.. ook byzonder..

Ik vind de clearblue een beetje te veel van het goede.. daar betaal je best veel voor. Overigens heb ik daar wel de digitale zwangerschapstesten van in huis liggen.
En als een HA zegt dat je de smiley voor moet zijn dan lijkt me dat toch ook niet handig.. wat heb je er dan aan?.. Ja je krijgt een bevestiging meer niet. Dan vind ik het helemaal zonde geld..

Thanks meiden, zal voor je duimen Dbby!

Liefs

Ik wordt ook jiet vrolijk van die testen hoor! Had er 5 die heb ik opgemaakt en heb geen nieuwe meer gekocht wat een .... Dingen hahah

Gewoon op je gevoel afgaan en regelmatig klussen dan komt get vast wlel goed ;-)

Succes!

Hai meid,

Je weet dat ik er ook geen goede ervaringen mee hebt, soms zijn ze zo verwarrend! Ik kreeg er juist veel meer stress van dan wanneer ik ze niet gebruik maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik denk wel dat je beter die wat duurdere kan gebruiken dan die goedkopere.....Ik heb ze van Sensitest gehad en ik raakte volledig de kluts kwijt....Misschien dat ik ze in de toekomst wel weer ga gebruiken maar dan toch ook die van ClearBlue.

Het is wat beauty zegt: Gewoon op je gevoel afgaan en hopelijk is het deze ronde raak! :)

Sterkte en succes!! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan