Advies over naam gevraagd!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 23 weken zwanger van een zoontje en heb al een dochtertje Joyce nu hebben we de naam Jake verzonnen vind ik zelf heel leuk maar een beetje raar klinken bij Joyce of is dat gewoon een kwestie van wennen. Als 2e keus hebben we Nick vind ik ook heel leuk maar die hoor je steeds vaker en dat vind ik weer wat minder. Dus als jullie je mening zouden willen geven graag!

Groetjes,
Linda

Het is natuurlijk altijd een kwestie van wennen ,maar een naam moet wel lekker rollen (voor je eigen gevoel|)

Ik vind Joyce en Jake wel leuk klinken. Vind Jake ook echt een hele leuke naam. Nick iets minder. Maar gewoon doen waar jullie je het beste bij voelen hoor!

Groetjes Kirsten mama van Tyche

wat grappig zeg, wij hebben kennisen met een meisje Joy en een jongetje Jake!  Je moet echt gewoon de naam nemen die jij het leukst vindt. Misschien krijg je wel vragen over of je express dezelfde klank hebt gekozen (krijgen zij ook), maar verder vind ik het leuk klinken samen!

ps: ik vind trouwens Nick ook niet echt een leuke naam...

Wordt wel moeilijk met de post straks allebei een J. hahahahhaha

Mar ik vind Jake wel een hele stoere naam en vind Nick eigenlijk NIET   mooi sorry....

Enne ik vind dat het ook wel bij Joyce past hoor!!

X Saskia
37.4 wk

Terug
Bovenaan