advies over papfles

Hoi

Hoe maken jullie de papfles klaar.
Ik heb een zo'n kromme difraxfles. Dan kan je het er toch niet doorroeren.
Dus graag advies over hoe jullie die fles klaarmaken.
Hebben jullie het opgebouwd met erbij doen of gelijk de hoeveelheid die op het pak staat.
En bij welke fles precies, alleen bij de laatste.
Lieke mag binnenkort namelijk een papfles want dan is ze vier maanden. Maar moeders ziet nog allemaal spoken op de weg van hoe ze dat moet doen.
Dus alle adviezen zijn welkom

Groetjes Jannie en Lieke
 
Hoi,

Je maakt gewoon de fles klaar zo als altijd. Daarna gooi je de schepjes pap er bij en schud je het goed door elkaar.

het tijdstip verschilt ik weet van mijn werk dat de meeste ouders het s avonds geven in de hoop dat de nachten dan wat langer duren.

Zelf heb ik er geen ervaring mee ik heb het mijn dochtertje nooit gegeven omdat ik het geen toevoeging vind aan voeding.

Je kan de pap ook van een lepeltje geven dan maak je de fles klaar. Doet de inhoud warm in een bakje en daar doe je dan de pap bij tot het een stevig mengseltje is.

Succes
 
quote: Jannie2910 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2005 19:34:44'));

Lieke mag binnenkort namelijk een papfles want dan is ze vier maanden. Maar moeders ziet nog allemaal spoken op de weg van hoe ze dat moet doen.
 



Hoi Jannie,

Je zou pap ook gewoon achterwege kunnen laten? Het zal misschien wel mogen, maar het hoéft dus niet. Scheelt jou weer een hele hoop spoken .

Groetjes van Yvonne Z., mv Claudia
 
quote: Jannie2910 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2005 19:34:44'));

Lieke mag binnenkort namelijk een papfles want dan is ze vier maanden. Maar moeders ziet nog allemaal spoken op de weg van hoe ze dat moet doen.
 



Hoi Jannie,

Je zou pap ook gewoon achterwege kunnen laten? Het zal misschien wel mogen, maar het hoéft dus niet. Scheelt jou weer een hele hoop spoken .

Groetjes van Yvonne Z., mv Claudia
 
Hoi Jannie,

Ik heb ook zo'n kromme difraxfles. Ten eerste bouwde ik de nutrix (pap) op met kleine beetjes tot de volle hap. Ik heb van de ETOS zo'n melkpoedertoren. Daar goot ik het in en kreeg het zo makkelijk in de fles. Met een zo'n laag is de pap met 200cc precies genoeg (als ze  de volle hap  krijgt). Dan pakte ik gewoon een ontbijtmes en roerde het zo door (met de achterkant van het mes). Als de dop erop zit dan schudde ik even flink en was het klaar.
Nu met de groeipap giet ik het gewoon vanuit het pak in de fles, tot de rand, roer even en giet er dan nog een klein beetje bij en schud dan.
Ik kwam er wel laatst achter dat je het beste ook de difrax L-speen ervoor kunt gebruiken. In eerste instantie gebruikte in een bibi speen Large.  Maar dat gat is kleiner als die van difrax.

Succes!

Groetjes,

Petra
 
Terug
Bovenaan