advies over tandemwagens??!

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies,

heeft iemand goede, of juist slechte ervaringen met een bepaalde tandemwagen?
We zijn al een beetje op zoek (heb 'm pas in december nodig) maar zijn er nog niet helemaal uit. Willen jullie je advies eens geven?
Alvast bedankt!

Groetjes, Ellen

hoi hoi el

wij hebben een zoontje van bijna 19 maanden in december   ik reed altijd lekker met me quinny   maar die hebben wij nu weg gedaan

we hebben nu een topmark dubbele kinderwagen achter elkaar   niet naast elkaar want dan kom ik in een hele hoop winkels niet meer door de gangpaden

ook zit er een reiswiegje   bij en regen hoes enz   als ie opgevouwen is de kinderwagen dan is ie net zo groot als mijn quiny toen

ik ben er heel tevreden over     hierbij ook een foto

groetjes soraya   wij hebben hem trouwens van marktplaats toevallig was ie maar een half jaartje oud

Hoi,

Ik heb ruim 6 jaar geleden mijn tandemwagen gekocht, dus ik heb een oud model. Kan je dus niets vertellen over de nieuwste modellen, maar wel hoe veel ik de mijne altijd heb gebruikt, en hoe blij ik er mee ben.
Ik vond als eerste zo lekker dat ze achter elkaar zitten/liggen, en niet naast elkaar. Niet zo breed idd, en met zwenkwielen draai je zo elke kant op. Ik heb achterin geen babynestje, die zou ik er wel bij doen als ik jou was, vooral als ik denk aan hoe lekker warm een babietje er in ligt in de winter. Ik mis dat wel, maar heb nu wel een lekker plekje kunnen maken voor de baby. Vind het ook ideaal als ze wat groter zijn, lopen ze niet steeds weg, maar zitten gewoon "vast" in de wagen.

Ik heb hem gekocht toen onze tweede werd geboren. De oudste en onze dochter schelen precies 15 maanden, en de oudste is gaan lopen op de geboorte dag van onze dochter, dus dit vond ik toen fijner dan een kiddyboard. De tweede en de derde schelen 20 maanden, ook toen heb ik hem heel veel gebruikt. De oudste was toen nog net geen 3 en die moest vanaf toen zelf lopen. Toen ons vierde kindje werd geboren, was de derde 28 maanden, ook toen heb ik hem heel veel gebruikt, vooral omdat ik naar school moest lopen om eerst alleen de oudste en later ook de tweede te brengen, en dan 4 keer op een dag heen en weer, dus dit was nog ideaal!
Als onze baby nu in dec. geboren wordt, is onze jongste 30 maanden, ik denk dat ik hem dan nog steeds veel zal gebruiken, want hij zit nu altijd nog in de wandelwagen.

Je ziet ik heb hem veel gebruikt, met kinderen van verschillende leeftijden, maar ben altijd heel blij met "mijn" wagen geweest! Had hem voor geen goud willen missen! Ik heb in tegenstelling tot Soraya mijn gewone kinderwagen wel gehouden. Gebruik ze beide dan ook altijd.
Ingeklapt is het idd ook echt niet meer ruimte dan een gewone kinderwagen.

Wens je veel succes, en als je nog iets wilt vragen, doe maar!

Oja, ik kan mijn maxi-cosi er ook inzetten, en dat vind ik ook altijd erg makkelijk.

Veel liefs Hilma.

Terug
Bovenaan