Advies slaapzak

<p>https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/baby-slaapzak-gestreept-2061660/1?categoryId=15711</p><p> </p><p>hey! Ik heb deze slaapzak voor mijn baby. Dit omdat hij zijn dekentje altijd van zich afslaat en graag de armen vrij heeft. Nu twijfel ik over wat hij hieronder aan moet. Ik vind nergens een TOG en vind het soms lastig voelen aan het nekje. Ik heb tot nu toe de afgelopen nachten alleen zijn sokken uitgedaan. Dan heeft hij nog een broek, romper met lange mouwen en een shirt met lange mouwen aan. Onze kamers zijn tussen de 19 en 21 graden en ik twijfel of ik niet zijn shirt ook uit moet doen. De slaapzak is gewatteerd zonder mouwen. Iemand advies hier in? </p>

Zou dan eerder z'n broek uit doen. Zonder shirt krijgt hij misschien koude armen. Mijn dochtertje ligt ook in zo'n soort slaapzak met korte mouwen romper en pyama. Maar op haar kamer is het 16-18 graden en ze voelt altijd lekker warm aan sochtends. Heb me trouwens nooit bezig gehouden met die tog waarden maar altijd op gevoel. 

Onze zoon slaapt ook wel eens in zo'n soort slaapzak. Dan heeft hij een romper met korte mouwen aan, een pyjamashirt en pyjamabroek je, geen sokken. Wanneer hij een slaapzak met lange mouwen aanheeft, trek ik z'n broek uit. Ik denk dat het bij ons tussen de 16 en 18 graden is boven. 

Gewoon een romper en pyjama met lange mouwen en lange broek. Zo slaapt mijn dochter ook in de winter. In de zomer in een slaapzak die niet gewatteerd is en zonder pyjamabroek. Een shirt met lange mouwen onder de slaapzak vind ik het hele jaar door fijn, anders krijgt ze zulke koude armen. 
Ik kijk ook echt noooit naar die TOG waarde. Mijn dochter slaapt het hele jaar in een slaapzak zonder mouwen mét pyjamashirt. Afhankelijk van het seizoen dus met of zonder pyjamabroek.
Voor de winter zijn fleece pyjama's een aanrader!! Zoveel warmer dan een katoenen pyjama.

Gewoon een romper en pyjama met lange mouwen en lange broek. Zo slaapt mijn dochter ook in de winter. In de zomer in een slaapzak die niet gewatteerd is en zonder pyjamabroek. Een shirt met lange mouwen onder de slaapzak vind ik het hele jaar door fijn, anders krijgt ze zulke koude armen. 
Ik kijk ook echt noooit naar die TOG waarde. Mijn dochter slaapt het hele jaar in een slaapzak zonder mouwen mét pyjamashirt. Afhankelijk van het seizoen dus met of zonder pyjamabroek.
Voor de winter zijn fleece pyjama's een aanrader!! Zoveel warmer dan een katoenen pyjama.

hoi
Dat lijkt me voldoende warm als je twijfelt kun je snachts nog even t dekentje over m heen gooien mijn dochter slaapt in een dikke gevoerde slaapzak of een van fleece en een pyjama en een romper zonder mouwen we hebben boven altijd de ramen open staan dus Tis vaak niet warmer als 12 tot 15 graden den savonds voor ik ga slapen gooi ik nog even haar dekentje over haar heen anders word ze snachts wakker 

Wij hebben ook een warm huis. Dochtertje slaapt hier ook in een gewatteerde slaapzak zonder mouwen. Ze heeft geen pyjama aan en een rompertje zonder mouwen. Ik denk ook altijd dat ze koude armen krijgt zo, maar dat is dus niet het geval. Met de tog waarde houd ik nooit rekening.
Mijn zoontje is inmiddels 4 en die slaapt wel in een pyjama, maar die ligt altijd bovenop zijn dekbedje. 

Terug
Bovenaan