Advies&tips nodig

Ruim half jaar geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter. Omdat zij vast zat en ik niet natuurlijk kon bevallen werdt het een keizersnee

Nu half jaar later heb ik na een drukke dag/week last van mijn buik.
Ik wil graag kletsen met ouders die keizersnee gehad hebben. Hebben/hadden jullie er ook lang last van?

Ik wil heel graag in het nieuwe jaar voor de 2de gaan. Maarja hoe kan ik ervoor zorgen dat m'n buikpijn minder wordt. Is het verstandig om naar dokter te gaan?
Ik werk niet volledig: 4 dgn v 8 t/m 15uur ipv 16a17uur.

Hoop dat jullie mij tips/advies kunnen geven
x
 
Hoi Mieka,ook ik heb een keizersnee gehad en moet zeggen dat ik hem ook voel...maar men zegt dat dit ook door het weer kan komen...
Wat voor werk doe je?
En ook ik wil aan een 2e beginnen..we zijn al bezig en mn zoontje is nu 8 mnd...
mijn gyneacoloog heeft me verteld dat je ..als er geen complicaties waren tijdens je bevalling..je gewoon zwanger kunt worden...wel zou ik als ik jou was ff naar mn "wond" laten kijken voor de zekerheid.
Grt Inge
 
Hi Mieka,

Hier bij de oudste (ruim 3 jaar geleden) ook een keizersnede. Ik herken je klachten niet direct. Wat voor een werk doe je? Want ik kan me voorstellen dat als je lichamelijk zwaar werk doet, je er langer last van houdt. Ik had een kantoor baan maar na een dag van veel tillen en zo, had ik er ook wel eens last van. Niet vaak. Vraag het gewoon bij je huisarts even na!

En over de tweede? Wij hebben twee jaar gewacht om weer zwanger te worden, maar gewoon omdat we dat zelf wilden. Zo uit jouw verhaal te lezen is er geen reden om niet zwanger te worden, maar ik weet wel dat er een advies voor is: zoveel maanden wachten tot je weer zwanger wordt. Maar vraag dat ook even na. Je moet in ieder geval weer in het ziekenhuis bevallen, maar zelf vond ik dat alleen maar prettig.

Gr. Tamara.
 
Terug
Bovenaan