advies/tips wie o wie

hee dames

we zijn druk bezig met het aankleden van onze baby kamer

maar ik kan nergens schilderijtjes of zo vinden

we hebben thema met aqua en lime

wie weet waar je leuke dingen kan kopen >>

liefs

Hoi,

weet niet wat je precies bedoelt met schilderijtjes; lijstje of inhoud.

maar lijstje zelf is opzich heel makkelijk; haal bij zeeman/ xenos etc een paar lijstjes waarvan je de vorm en het formaat heel leuk vind, en laat  bij een doe het zelf zaak een spuitbus vullen met de kleur verf die je graag wil.
Leg het dan in een bananendoos bij de supermarkt vandaan en spuit het zo naar je eigen zin, zo waait de verf niet overal heen

Qua inhoud van de lijstjes, je kan bij de blz, hema, internet zoals hallmarks leuke kaarten kopen of echo foto's erin doen .

succes ermee,
liefs marina

Hoi,

Dat wat marina schrijft doe ik ook altijd, werkt super!
Ook kun je bij bijv de action lege schilderijtjes kopen, een plaatje uitkiezen, overtrekken, verven en natrekken met een zwarte marker, zo krijg je precies wat jij wilt en daar kosten de materialen echt heel weinig, zo heb je makelijk 3 schilderijtjes waar je er ergens anders misschien 1 voor koopt!

Succes Gr MJ

Hoi hoi,

Wij hadden in de babykamer ook een hele grote witte muur. We wilden er eerst iets op schilderen, maar omdat hij grot gestuucd is zou dat niet mooi worden.
Wij hebben toen een disneypuzzel gekocht, die heeft mijn man toen gemaakt. We hebben hem op een houten plaat geplakt en het schilderij was klaar.
Onze meid (15 maanden) vindt het nu super om ermaar te kijken en alle figuren die erop staan aan te wijzen.

Succes ermee
Groetjes Anninas

Terug
Bovenaan