Advies voeding

Hallo Allemaal, Ja hier weer een vraagje rondom schema van de voeding.
Mijn dochter is sinds afgelopen zondag aan het rommelen met haar voeding. Ze heeft nu 5 flessen van 150 cc+ 5 scheppen maar doet het zo dat ze haar 4de fles om 20.30 uur heeft en komt dan weer in de nacht voor haar laatste fles rond een uur of 02.30 uur.
Ik wil heel graag van die nachtvoeding af (wil iedereen graag). Heeft iemand een tip hoe ik dit het beste kan oplossen of lost dit zichzelf op als mijn dochter om de 4 uur komt ipv 5 uur?
Misschien een hele stomme vraag maar stel hem toch.
Vind het wel heel lekker als zij de laatste fles om een uur of 22.00 uur krijgt.
Kan iemand mij helpen?
 
Hoi,

Onze zoon krijgt ook 5 flessen van 150 cc+5 scheppen. Ik probeer altijd om de voorlaatste fles rond half 7 te geven waardoor hij de laatste rond 22.30 - 23.00 uur krijgt. Ik moet hem vaak hiervoor wel wakker maken maar onze zoon is ook pas 9 weken oud. Vervolgens slaapt hij dan door tot een uurtje of half 7 's ochtends.
Ik moet hiervoor wel overdags een beetje schuiven: soms iets rekken (met de speen) of soms iets eerder. Ik hoop op deze manier dat hij hier een ritme in vind.

Ik denk dat je dat gewoon uit moet proberen en dat je dochter inderdaad dan om de 4 uur wordt gevoed en dat je haar dan wakker moet maken rond 22.00 uur maar wellicht dat je dan 's nachts straks lekker door kan slapen!

Succes!!

Groetjes,
Rosanne
 
Onze dochter van 5 maanden krijgt 4 voedingen van 180 cc (6 scheppen) overdag en dan 's avonds om 21.30 haar laatste fles van 180 cc (6 scheppen) aangevuld met rijstebloem van Nutricia. Ze komt hiermee goed de nacht door en slaap van 22.00 uur tot minimaal 07.00 uur.
 
Nou ik hbe het grprobeerd maar mijn dochter heeft haar biologische klok nog steeds aan staan in de nacht.
Ik maak haar ewl wakker om 00.00 uur maar ja dan komnt zr nog om 4 uur.
het zal wel over gaan denk ik.
Bedankt
 
Terug
Bovenaan