advies wandelwagen/buggy

<p>Hoihoi,</p><p>Ik heb een kleine van bijna 4,5 maand oud. Ze is groot en past hierdoor niet meer in de bak van de wandelwagen. Nu ben ik opzoek naar een handige goede wandelwagen/buggy. Van het CB mag ze hierin, mits ze in ligstand kan en dat deze stevig genoeg is. </p><p>Ik zoek een handige/makkelijke en klein inklapbare wandelwagen die een stevig zit gedeelte heeft en in verschillende standen kan.</p><p>Ik ben al in verschillende winkels geweest en de meeste kinderwagen die mij geschikt leken worden enkel als set verkocht (met bak). Ik vind het zonde om beide aan te moeten schaffen (opnieuw) als ik de bak niet ga gebruiken.</p><p>Wat vinden jullie fijne wandelwagens/buggys? Iemand advies :) ?</p>

Hoi,
Waarom pak je niet het zitje wat bij je wandelwagen hoort?
Deze hebben altijd 2/3 standen en kunnen ook helemaal plat.

Wat hierboven al wordt gevraagd, is er geen zitje te koop die hoort bij jouw kinderwagen? Dit is vaak wel het geval.. 
ik heb zelf als extra buggy een Mutsy Nexo. Dit is een fijne wagen waar ook het handvat in hoogte te verstellen is. 
Vanaf de geboorte zou deze wagen geschikt zijn. (Al zou ik hier nooit mijn pasgeboren kindje in leggen...) Deze wagen kan helemaal plat, let wel op; je kindje kan alleen vooruit kijken, je kan elkaar dus niet aankijken. Een voetenzak is met dit koude weer ook wel een must. 

Succes!

Voor een buggy is je kind echt nog te klein. Ook al is ze een flinkerd, gewoon niet goed voor haar lijfje. 

Wat hier al gezegd is, vaak verkopen ze de onderdelen van een kinderwagen los. Zoals onderstel, kinderzitje etc. Kijk daar eens naar. Heb je tot een jaar of 2/2,5 nog wel plezier van als het goed is

Terug
Bovenaan