Advies

Kan iemand mij adviseren?? Ben begin april gestopt met de pil en heb inmiddels 3 ongi's gehad. Cyclussen van 26 dagen, 32 dagen en de laatste was 19 dagen! Zit vandaag op de 12e dag van mijn cyclus. Volgens de site van babybrabbel zou ik nu een gemiddelde cyclus duur hebben van 26 dagen????!!! Ben met ovulatietesten begonnen op dag 8. Dus nu 4 dagen achter een getest, maar nog geen verhoging geconstateerd. Zou vandaag natuurlijk nog kunnen, want vandaag zou mijn vruchtbaarste dag zijn, volgens babybrabbel, en mijn ei morgen. Maar voor de zekerheid hebben we wel om de dag geklust vanaf het begin. Maar ben het nu even allemaal kwijt. Lang verhaal maar moest het even kwijt. Andere mensen met dezelfde ervaring??? Liefs, Britt
 
Hoi Britt,

ws. is jouw cyclus nog niet op orde na het pilgebruik.
Ik zou me er niet teveel op richten dat je morgen je vruchtbaarste dag hebt, want het kan wel een half jaar duren voordat je lichaam weer een normale cyclus heeft zoals voor het pilgebruik. Het kan zelfs ook zo zijn dat je hierdoor nog geen eisprong hebt.

Succes!
 
een innestelingsbloeding vind meestal plaats tussen de 6 en 10 dagen na je eisprong. Maar goed dan moet je wel je eisprong weten en het kan ook zo zijn dat je na die 10 dagen ook nog een innestelingsbloeding krijgt. Dus erg veel duidelijkheid krijg je er niet van.
Liefs
Miek
 
Terug
Bovenaan