A
Anoniem
Guest
lieve meiden,
ik ben 9 decmber voor het laatst ongi geworden, volgens de site moest ik 6 januari weer ongi worden tot op heden is er niks te bekennen(ben nu dus 12 dagen overtijd),op de dag zelf een klein streepje bruin bloed bij het afvegen.voor de rest niks. ook heb ik de afgelopen 1 1/2 week gerommel in mijn onder buik en heb ik een week last vanmijn buikspieren gehad.ik heb 2x de cb test gedaan en 1x de test van etos. alle 3 met een negatieve uitslag.
heb voor de rest geen zwangerschap verschijnselen maar dit is de eerste keer dat ik niet ongi ben geworden.
ik zal voor de duidelijkheid mijn menstuatie dagen laten zien.
26-8-04 laatse pil ingenomen
31-08-04 ongi geworden
27-9-04 ongi geworden
23-10-04 ongi geworden
22-11-04 ongi geworden
9-12-04 twee weken tevroeg ongi geworden.
dit is dus tevens de laatste dag dat ik ongi ben geweest.
dus best regelmatig ongi geworden
Nou had ik met mijn vriend afgesproken dat als ik donderdag nog geen menstruatie heb ik dan naar de dokter ga.
maar ik ben bang omdat ik geen idee heb wat er nou aan de hand is ben ik nu zwanger of niet?
Zijn er meiden die dit mee hebben gemaakt of hebben jullie wijzeraad voor mkij.
ik ben echt heel onzeker nu.
gr lilly
ik ben 9 decmber voor het laatst ongi geworden, volgens de site moest ik 6 januari weer ongi worden tot op heden is er niks te bekennen(ben nu dus 12 dagen overtijd),op de dag zelf een klein streepje bruin bloed bij het afvegen.voor de rest niks. ook heb ik de afgelopen 1 1/2 week gerommel in mijn onder buik en heb ik een week last vanmijn buikspieren gehad.ik heb 2x de cb test gedaan en 1x de test van etos. alle 3 met een negatieve uitslag.
heb voor de rest geen zwangerschap verschijnselen maar dit is de eerste keer dat ik niet ongi ben geworden.
ik zal voor de duidelijkheid mijn menstuatie dagen laten zien.
26-8-04 laatse pil ingenomen
31-08-04 ongi geworden
27-9-04 ongi geworden
23-10-04 ongi geworden
22-11-04 ongi geworden
9-12-04 twee weken tevroeg ongi geworden.
dit is dus tevens de laatste dag dat ik ongi ben geweest.
dus best regelmatig ongi geworden
Nou had ik met mijn vriend afgesproken dat als ik donderdag nog geen menstruatie heb ik dan naar de dokter ga.
maar ik ben bang omdat ik geen idee heb wat er nou aan de hand is ben ik nu zwanger of niet?
Zijn er meiden die dit mee hebben gemaakt of hebben jullie wijzeraad voor mkij.
ik ben echt heel onzeker nu.
gr lilly