advies

A

Anoniem

Guest
lieve meiden,

ik ben 9 decmber voor het laatst ongi geworden, volgens de site moest ik 6 januari weer ongi worden tot op heden is er niks te bekennen(ben nu dus 12 dagen overtijd),op de dag zelf een klein streepje bruin bloed bij het afvegen.voor de rest niks. ook heb ik de afgelopen 1 1/2 week gerommel in mijn onder buik en heb ik een week last vanmijn buikspieren gehad.ik heb 2x de cb test gedaan en 1x de test van etos. alle 3 met een negatieve uitslag.
heb voor de rest geen zwangerschap verschijnselen maar dit is de eerste keer dat ik niet ongi ben geworden.
ik zal voor de duidelijkheid mijn menstuatie dagen laten zien.
26-8-04 laatse pil ingenomen
31-08-04 ongi geworden
27-9-04 ongi geworden
23-10-04 ongi geworden
22-11-04 ongi geworden
9-12-04 twee weken tevroeg ongi geworden.

dit is dus tevens de laatste dag dat ik ongi ben geweest.
dus best regelmatig ongi geworden
Nou had ik met mijn vriend afgesproken dat als ik donderdag nog geen menstruatie heb ik dan naar de dokter ga.
maar ik ben bang omdat ik geen idee heb wat er nou aan de hand is ben ik nu zwanger of niet?
Zijn er meiden die dit mee hebben gemaakt of hebben jullie wijzeraad voor mkij.
ik ben echt heel onzeker nu.

gr lilly

Ik heb bovenstaande ook wel eens gehad en was toen niet zwanger. Maar ik ben wel vaker onregelmatig. Jij hebt juist een heel regelmatige lijst. Heb je overmatige stress, vermoedheid, angst, ziekte of fixatie op zwanger worden gehad? Dan kan je cyclus verstoord zijn. Zo niet? dan zou je toch denken dat je zwanger bent en dan zou de huisarts kunnen testen. Ik lees hier wel vaker gevallen van mensen die thuis nega testen terwijl de ha posi test.

Succes!!

Martine

Ik denk dat het inderdaad een goed idee is om eens naar de huisarts te stappen. Zo ga je redelijk snel een antwoord heben op je vragen en ben je toch al van die vervelende onzekerheid verlost.
Ik heb ook al vaak gehoord dat die thuis-testen betrouwbaar werken, maar soms zijn er uitzonderingen waarbij pas laat een positieve test thuiskomt. Je arts kan je zekerheid geven: zeker doen! Veel succes!

Terug
Bovenaan