Advies?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Op 13 nov een miskraam gehad na 6 weken. Van zaterdag tot en met donderdag vloei gehad. Daarna ging het eigenlijk direct weer goed met mijn lichaam (mijn lichaam heeft alles zelf opgelost). Twee weken/ 2.5 week na mijn miskraam twee keer seks gehad. Ik denk ong. tijdens mijn ovulatie  (aan test te zien). Nu is het aanstaande donderdag bij de laatste keer 2 weken verder. Ik had altijd een super regelmatige cyclus. Als ze de miskraam als een menstruatie tellen dan had ik afgelopen zaterdag weer mijn menstruatie kunnen hebben ( ik weet dat het langer kan duren). Ik heb wel echt het idee dat ik ongesteld moet worden maar dit duurt al een week lang.. Deze klachten kunnen ook bij een zwangerschap horen. Ik test nog negatief. Zou het te zijn dat ik te vroeg test? Hebben jullie hier ook ervaring mee?</p><p>Liefs </p>

Het kan inderdaad zoals je schrijft 50/50 zijn. Ik zelf werd ook na mijn miskraam niet ongesteld. Zo’n 6 weken ong, omdat we in een traject zaten mocht ik een provera kuur om de menstruatie op te wekken (na 6 wk uitblijven & volledig schone baarmoeder en gestopt met bloeden), hiervoor moest ik wel testen uit voorzorg. Negatief! De kuur deed niks en toch na 2 weken kijken hoe dit kon… op een echo toen te zien bleek dat ik zwanger was! (Ong 5-6 week). Helaas is dat toen ook niet goed afgelopen. Inmiddels wel een mooi wondertje van 14 weken in m’n buik. Het kan idd dat je menstruatie wat langer uit blijft en lichaam beetje op hobbel maar het kan ook zeker dat je zwanger bent en te vroeg test je weet nu nlk niet precies wanneer je ovulatie is geweest. Spannend weer. Ik hoop voor je dat het uitblijft vanwege zwangerschap!! ???

Ooh oke, ja het is allemaal zo gissen, je wilt het zo graag. Jullie gefeliciteerd ?. Ik denk dat ik donderdag maar weer ga testen. Dan is het twee weken na de laatste keer seks. Kan zijn dat t late eisprong is..hoop het. Of pittige voorbereiding op menstruatie 

Terug
Bovenaan