ADVIES...

A

Anoniem

Guest
Meiden,

Vreselijk last van maagzuur, en 'snachts dertig keer wakker ivm hevig spierpijngevoel in mn buik. Ben 29 wkn zwanger, en vraag me af of die kramp wel goed is. Zit nu op mn werk en voel me niet echt super...  Hoort dit erbij of moet ik de vk bellen?
Weet dat jullie niet voor dokter gestudeerd hebben, maar wie weet kent iemand dit probleem...
xxx

Meid als je twijfelt altijd de Vk bellen!!!!

Zij kan je eventueel geruststellen. En je kunt beter een keer teveel bellen, tis toch een nieuw leven en JOU KINDJE die in je buik zit!!

Succes en laat weten als j hebt gebeld!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

meiden,

Heb net de vk gesproken en die zij dat het vermoedelijk komt door de groei van mijn baarmoeder. Als ik het tot het weekend blijf houden, moet ik even bellen, maar ze kwam niet geschrokken over ofzo.. Schijnt dus niet erg te zijn. Bedankt voor jullie reacties!

xxx

hai Monique,

Ik hoop dat je je al wat beter voelt maar zo niet. Wat voor spierpijngevoel is het precies en waar zit het?

Ik zal even kort vertellen. Ik heb een alvleesklierontsteking gehad tijden mijn zwangerschap. Ik had pijn mijn bovenbuik precies in het maagkuiltje en spierpijn in mijn rug. Bij mij dachten ze ook in eerste instantie dat mijn baarmoeder tegen mijn bovenbuik zat te duwen. Ik had ook last van maagzuur. Was ook misselijk en had pijn na het eten.

Ik wil je helemaal niet bang maken hoor. Wat ik heb gehad komt bijna niet voor. Maar ik weet wel dat je je niet moet laten afschepen als het aanhoudt en je er zelf geen goed gevoel over hebt.

Nog wat tips tegen maagzuur. Hoofdeinde iets omhoog. Pepermunt. Rennies, vla. Kleine beetjes eten.

Veel succes en nogmaals....ik wil je niet bang maken.

Terug
Bovenaan