Advies

Hallo allemaal,
Ik heb advies nodig van jullie mijn 2e curettage is morgen 6 weken geleden. Mijn eerste ongi begon 2 wk geleden. Maar nu merk ik dat ik vanaf mijn curettage tot nu nog steeds een beetje rozige afscheiding houd.
Dit zal wel niet erg zijn maar wel lastig. Hebben jullie hier ervaring mee en tips. Ik denk misschien is het een idee om een maand aan de pil te gaan. Ervaringen en adviezen hoor ik graag.
Groetjes Biate

Lieve Biate,

Bij mij duurde de roze afscheiding zeker 3 weken maar ik heb geen curritage gehad.
Ik weet niet of het handig is weer met de pil te beginnen, ik heb wel eens gehoord dat dat werd aangeraden maar iedere gyn zegt weer wat anders. Ik zou ze anders ff bellen. Moet je nog voor controle?

Ik wil je ook nog steeds sterkte wensen, ik hoop dat jullie het een beetje een plekje hebben kunnen geven.

Veel liefs Po

Ik heb dat ook gehad ruim 2 a 3 weken na de curretage. Toen had ik 8 dagen niets en werd ik ongesteld. Ik was toen 3 a 4 dagen ongesteld en daarna 2 dagen niet en toen weer 2 dagen wel en daarna hield het op. Op dag 15 vanaf de ongesteldheid had ik weer een eisprong en geen bloedingen meer en nu moet ik volgende week weer ongesteld worden. Maar je lichaam heeft best even tijd nodig. Mij hebben ze gezegd dat het 6 weken kon duren tot je eerste ongesteldheid en dan zou het over gaan. Dus als het niet weg gaat zou ik gewoon even bellen.

Gr
Lotte

Terug
Bovenaan