Advies???

Lars (ruim 6 weken) slaapt de laatste dagen erg weinig. In het begin sliep hij ook niet veel maar sinds hij ingebakerd slaapt gaat (ging) het beter. Sinds enkele dagen slaapt hij veel minder. Soms denk ik dat hij honger heeft, hij krijgt echter al 4*165 en 1*180, alle flessen gaat helemaal leeg. In de flessen van 165 krijgt hij al 10 ml extra water omdat ik het idee heb dat ik hem niet meer voeding kan gaan geven.

Ik denk dat ik morgen maar even naar het weeguurtje op het cb ga, als hij weer hard is gegroeit kan ik hem wellicht toch meer voeding gaan geven.

Ik denk dat hij nu ongeveer 5,3 kilo weegt. Denken jullie dat ik hem meer kan geven of zouden jullie ook even wachten tot een bezoek aan het cb??

Als je denkt dat hij honger heeft zou ik hem gewoon wat meer geven hoor.
Je zegt dat hij 5,3 kg is.
Lotte is nu 5,5 en krijgt 5 x 180 aangeboden dat drinkt ze niet altijd op hoor maar ze mag het wel hebben.
Meestal drinkt ze de 1e 3 flessen zo goed als op en de 4de is verschillend soms de helft maar de andere keer gaat hij helemaal op en dat is ook met de 5de fles.
Op het pak staat dat ze vanaf 5 kg 5 x 180 mogen dus ik zou het gewoon doen en kijken hoe hij erop gaat reageren.

Hoi,

Je kunt altijd meer aanbieden dat dat je baby nodig heeft. Hij geeft zelf wel aan wanneer hij genoeg heeft. Als wij ons ventje het drinken echt opdringen dan spuugt hij het daarna weer uit. Dat heeft dus weinig zin. Hij is nu 5,2 kg en krijgt nu 180 aangeboden, maar drinkt dit maar 1 keer per dag helemaal leeg. Meestal blijft er een bodempje staan. Je kunt het proberen?? succes ermee

Terug
Bovenaan