advies

Hoi dames,

Ben een poosje niet hier geweest maar heb nu een vraagje...

Onze dochter Luana heeft op zich een prima ritme. Dit werkt prima, ze is supervrolijk en makkelijk dus echt klagen doe ik ook zeker niet. Het is alleen die 1e fles. Daar komt ze nog altijd om 6.00 voor. 'S avonds krijgt ze de laatste om 19.30, dat is al best vroeg maar dan is ze ook echt op. Helaas is het 3e slaapje er zo goed als af. Ook al doet ze dat slaapje wel dan nog red ze het dan niet langer dan 20.00. We hebben zelfs wakker maken geprobeerd. Dat wou ze echt niet, mevrouw wou slapen, niet drinken haha.

Iemand tips hoe ik de 6.00 naar 7.30 krijg??

Liefs ciomama

Tja.. die ken ik ook niet. Ritme is ritme. Bij ons was dit het eerste jaar van Sven ook het geval. hij is nu 16 maanden en sinds een maand of 2 haalt ie wel half 8 en sinds de vakantie moet ik m wakker maken anders tuft ie tot half 9. Kortom... ze moeten zelf die klik maken.
Wij hebben Sven wel een hele tijd een fles in bed gegeven gewoon al slapende. Beetje wakker maken fles erin en hij dronk slapend op. Misschien een idee?

De laatste dagen is het helemaal raak...nu is het zelfs 5.00! Wel zit ze heel veel aan haar oren en bijt ze op alles wat ze tegen komt. Ook plat liggen vind ze niet fijn. Tandjes dus denk ik. En een sprongetje want ze is erg onrustig de laatste dagen. Nou ja, het zal wel goed komen. Als dit het enige is mogen we zeker niet klagen! (maar fijn zou het wel zijn haha) Thanx!

Liefs ciomama

ik doe nu maar 90ml om 6 uur en het echte ontbijt om 7,30 uur
en ik zit eraan te denken om nachts alleen warm water te doen
dan leren ze wel dat ze pas om half 8 eten krijgen
mara vond dat zo vies dat ze liever geen fles had en dan toch maar ging wachten
je kan dit uitproberen, succes

Het is opgelost!! Ze is ineens gaan slapen van 19.30-7.30!!! Was denk ik een sprongetje want ze rolt nu constant, kletst nog meer en anders én drinkt weer goed!! Helaas geen gouden tip, maar wel een blije mama haha!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan