adviezen a.u.b.

hallo zwangeren hartelijk gefeliciteerd allereerste ik vraag jullie aandacht voor het volgene.wij zijn langer dan een jaar bezig maar het wil maar niet luken,hoe is het bij jullie gegaan.elke dag geklutst of om de dag en vanaf welke dag hij boven of jij,in welke houding enz.ben wanhopig willen jullie mij zoveel mogelijk tips geven.geniet van de zwangerschap en alvast bedankt
 
o Ilse,nou heb je me bijna in de broek doen plassen van het lachen. Ja sorry,maar het is "geklust"en niet "geklutst".
Joh ik denk dat de posities er niet zo toe doen.Wel denk ik als jullie klaar zijn met klussen,dat jij gewoon nog een minuut of 5 met je benen iets in de lucht kan liggen of zo.Kan onzin zijn,maar het schijnt te helpen.
Ook is het zo,dat als je er teveel mee bezig bent,het ook niet lukt. Dan ben je te krampachtig bezig om zw. te worden.Nou kan ik heel makkelijk praten hoor,want ik heb er al een heleboel,maar ik denk toch dat ik er niet ver naast zit.
Je zou ook aan je ha kunnen vragen of je een verder onderzoek mag laten doen.
Groetjes Hester
 
ik was ruim 12 jaar aan de pil toen wij aan de eerste 'begonnen'.dat was in 1.5 maand gelukt en de tweede ..zit er nu in..in 2 weken. houding doet er niet toe..het enige waar ik rekening mee hield, was dat ik rond mijn eisprong om de dag 'kluste'. als kwaliteit van het zaad goed is, dan zou het zelfs 3 dagen moeten leven. maar ja, ik heb makkelijk praatten..schijnt wel goed te zijn om je heupen een beetje gekanteld te houden na vrijen..zodat het er niet meteen uitloopt. succes joh
 
Ik begrijp dat je graag zwanger wilt worden maar het beste is om er niet zo mee bezig te zijn. Houding maakt echt weinig uit. Je kan alleen het zaad een beetje helpen door een half uurtje te blijven liggen na "de daad". Dan heeft het minder moeite met het naar boven zwemmen.
Probeer te temperaturen. Op het internet staat genoeg info over hoe dit werkt en op het zwanger worden forum genoeg meiden die je kunnen helpen. Dan weet je ongeveer wanneer je moet klussen. Iedere dag is trouwens slecht voor de zaadproductie. Als dit niet werkt, ga dan naar de huisarts. Misschien is er iets anders aan de hand. Maar hoe meer je er mee bezig bent, hoe moeilijker het vaak wordt. Ik ken de frustratie en de teleurstelling als je ongesteld wordt. Maar het is echt beter om het los te laten, hoe moeilijk dit ook is. Als het een obsessie wordt, zal je lichaam juist gaan tegenwerken.
 
Hoihoi,
Ik heb gebruik gemaakt van ovulatietesten. Als die positief is moet je die dag en de dag erna klussen. Dan hoef je dus niet zo geforseert te klussen om de dag. Wel die dagen na de positieve test. En mijn mannetje is twee weken voor mijn eisprong niet in bad geweest. Daar kan het zaad ook trager van worden. En ik ben meer gaan bewegen. Ik heb het idee dat dat ook goed is.
Zo, ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Heel veel succes,
Nance
 
Bij allerlei sites is een vruchtbaarheidscalculator te vinden die je precies kan berekenen wanneer je vruchtbare dagen zijn en zo. Ik heb er gebruik van gemaakt en met resultaat: 1e keer zwanger na 2 keer, 2e keer na 1 maand raak.
Wil natuurlijk niet zeggen dat dat voor iedereen geldt of kan, maar bij mij heeft het gewerkt!
Succes!
 
hallo meiden

ik heb even een vraag heeft iemand hier wel eens mee gemaakt dat je in verwachting ben van een tweeling en dat bij de een het hartje niet te horen is en nu zijn we vandaag bij de gyneacoloog geweest en nu schijnt een overleden te zijn en met de andere gaat alles goed en ik ben nu 10 weken en 3 dagen

groetjes gretske
 
Hallo Ilse,
wij hebben gebruik gemaakt van het boekje Vruchtbaarheid, tips voor kinderwensers van Muriel Croon, isbn 90-808-113-3-5.
Staat precies in hoe je de kans op een zwangerschap vergroot. Bijvoorbeeld de man vitaminen te laten slikken met zink voor beter zaad. Welke standjes (missionarisstandje) en dan een half uur een kussen onder je kont om zoveel mogelijk binnen te houden. Ook om de twee dagen vrijen en niet elke dag omdat dat het sperma verzwakt enz. enz. Bij ons was het raak!
Succes
 
Terug
Bovenaan