aerosleep in wieg, ledikant en...

nu ook in het juniorbedje? Wie van de dames heeft er ervaring mee? Elisa slaapt al sinds ze geboren is op een aerosleep ipv zeiltje en molton. Nu hebben gaan ook wij over op een juniorbedje maar ik lees eigenlijk dat je alles zoveel mogelijk hetzelfde moet laten. Zullen we nu wel of geen aerosleep in haar nieuwe bed leggen? Wat vinden jullie?

(ik heb zelf een lichte (oke sterke) voorkeur voor wel een areosleep maar manlief zegt dat het nu onzin is. MAAR dit mag natuurlijk niet jullie mening beïnvloeden )

Groetjes Carolien mv Elisa

Ik weet niet wat een aeroleep is, maar als je zelf het gevoel hebt dat het beter is, dan zou ik het lekker doen.
Voor je eigen gemoedsrust en wat je moederhart je ingeeft is altijd het beste

nou over de airosleep kan ik duidelijk zijn.
ik ha der een gekocht voor in het ledikant. op aanraden van de winkel. deze mocht ik niet gebruiken van de kraamzorg instelling. hij hangt nog nieuw in de verpakking in de kast.

maar als jij je prettiger voelt en vieliger voor je kind vind zou ik je niet tegen houden.
hier is hij nog als nieuw. en hangt dus netjes in de kast.

Hoi Carolien,

Renée heeft er ook heel lang op geslapen in haar ledikant. Persoonlijk ben ik een super fan van de Aerosleeper. Mijn zus nog meer. Zij zou het liefst er één op haar tweepersoonsbed leggen.

Het is een groot misverstand dat Aerosleepers alleen worden gebruikt om te voorkomen dat je baby stikt in de lakens als het op de buik rolt. Het ademt en zorgt ervoor dat je bed goed geventileerd is. Ik weet dat ze éénpersoonsmaten verkopen. Maar als er een peutermaat is, zou ik er, als ik erover zou denken als jij, gewoon voor gaan.

Succes met beslissen,
Evelien

Terug
Bovenaan