aerosleep matrasje

Hoi meiden,

Mijn zoontje van 4 maanden slaapt sinds kort in zijn ledikant op een aerosleep matrasje.  Ik vind dit een veilig idee. Enige nadeel is dat het matrasje er zo snel vies uitziet, na 3 dagen zit er echt een bruine vlek op de plek waar zijn  hoofd ligt.  Ik vind dit wel heel snel. Als  ik de matras was duurt het vaak een nacht voordat hij weer droog is en kan mijn zoon er dus niet op slapen.  De matjes zijn vrij duur, dus wil eigenlijk geen tweede kopen. Wie heeft er ook ervaring met een aerosleepmatras(matje)? Hoe  lossen jullie dit op?  
Ik doe mijn zoontje trouwens wel gewoon in bad.  

Hoi,

Ik heb dit ook hoor! Die plek komt door kwijl volgens mij :)
Ik was het matrasje altijd snel tussen de slaapjes door, met een verkort programma van 30 min. Daarna doe ik het in de droger!

Groetjes, 10e

Ik heb een keer speciale aerosleep moltons gezien.... die zijn er dus wel, met dezelfde gaatjes, dan hoef je die alleen maar uit te wassen en daarvan 2 kopen zal allicht goedkoper zijn dan een extra matje aanschaffen! Succes!

Hoi,

Ik heb zo'n aerosleep in de kinderwagen, maar dat is heel dun, dus dat is ook heel snel droog, het wordt inderdaad heel snel vies, ook bij het voeteneind.

groetjes
Jadeje

Ik ben blij dat het niet aan mij ligt en het matrasje dus blijkbaar gewoon snel vies wordt. Ik heb  natuurlijk wel een hoeslaken erom, maar  van een molton voor de aerosleep wist ik niet. Ben ook  benieuwd of dat scheelt..
Bedankt voor de reactie en succes met de was! pffff

Hai,

Ik heb voor beide kids aerosleep matrasjes met bijpassende hoeslakentjes met gaatjes erin maar heb nog nooit vlekken gehad. Het enige wat ik er af en toe af pluk zijn die donkere pluisjes van kleding en babysokjes ed maar bruine vlekken heb ik nog nooit gezien. Mette gebruikt hem al 2 jaar maar ook daar nooit vlekken. Wij hebben 1 extra aerosleep voor als er eentje in de was zit. We hebben 4 hoeslakentjes van aerosleep. Het extra aerosleep matrasje heb ik in de 20% kortingsactie bij prenatal gekost dus dat scheelde best wel wat. Helaas is die actie er pas weer in september.... Ik vind een extra matrasje wel een aanrader hoor.

gr.Ing

Terug
Bovenaan