Aerosleep

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik heb een vraag :

Op advies van o.a. mijn zus had ik een aerosleep gekocht voor in het babybedje, ik heb de aerosleep  moeten terug brengen naar de winkel van de kraamhulp ( Meander ) omdat deze niet veilig zouden zijn.
Door het gewicht van de baby drukt de bovenlaag op de plastic benedenlaag waar door de hele aerosleep geen nut heeft en zelfs gevaarlijk kan zijn.

Hebben jullie dit al eens eerder gehoord ?

groetjes Anja

Hoi Anja,

Ik heb dit nog nooit gehoord.
Heb je een matrasje of een matrasbeschermer?
Wij hebben zelf een gewoon matras maar dan met een Aerosleep matrasbeschermer eroverheen met een Aerosleep hoeslakentje. Dat geeft hetzelfde effect.
Wij hebben zelf heel veel info opgezocht en veel op het forum (zwanger zijn, voorjaar + zomer mama's) gevraagd. De mama's die al een Aerosleep in gebruik hebben zijn er allemaal heel erg positief over.

Wel heb ik gehoord (ook op het forum) dat soms de kraamzorg er moeilijk over zou kunnen doen. Om verschillende redenen: dat ze niet weten wat het inhoudt of dat ze het zelf persoonlijk maar onzin vinden allemaal.
Ik vind zelf persoonlijk dat de kraamzorg jou niet kan verplichten om zoiets terug te laten brengen. Het blijft jullie keuze en als jullie je daar prettig bij voelen heeft zo'n kraamzorg daar niets over te zeggen.
Het is en blijft een veilig systeem. En dat is het allerbelangrijkste.

Kruimel

Hallo anja
hier hetzelfde .. ze kwamen langs . en zeiden ook dat we de aerosleep eruit moesten halen ..
we hebben ook even een rondvraag gedaan forums winkels ect ..
en die vertelden mij ook, dat ze zoiets nog nooit heeft gehoord ..
dus ik heb hem er gewoon in liggen nog ..
weet zelf ook niet echt wat ik er mee aan moet ..
de een zegt wel .. en de andere weer niet ..
.. liefs Joyce

Terug
Bovenaan