aerosleep

Hey dames,

Heeft hier iemand ervaring met de aerosleep? Laura draait zich sinds vandaag op haar buik (helaas primeur bij de oppas, ha ha). Als ze zich nog niet terug kan draaien is het dan een idee om de aerosleep te gaan gebruiken? Mocht ze dan op haar buik liggen en met haar mondje in het matras zitten dan kunnen ze toch doorademen met zo'n matrasdek?

Liefs J

Met een aerosleep kunnen ze idd gewoon doorademen.
Wij hebben hem ook voor in het ledikantje (Finn ligt nu nog in de wieg) zodra Finn gaat draaien gaat hij ook op de aerosleep.
Bij Roan hebben we hem ook gebruikt en ik vond het een super ding!
Geeft je (mij iig) toch een veilig gevoel!

X

Wij hebben hem ook en ben er heel blij mee. Vooral nu want Lars heeft zich vandaag ook voor het eerst omgedraaid :) Alleen nu is hij boos omdat het niet nog een keer lukt haha..
Maar het geeft een heel veilig gevoel vind ik.

Liefs

Wij hebben geen aerosleep...
Ik heb dit bij de oudste twee niet gehad omdat het er toen nog niet was.
Nu voordat Bodhi werd geboren ben ik me er in gaan verdiepen en vond toen dit artikel:

http://www.wiegedood.nl/modules/content/index.php?section=252&contentID=113

Dat heeft mij toen besluiten er geen een aan te schaffen, maar gewoon alert te blijven.
Buikslapen wordt nog evengoed afgeraden ook op de Aerosleep. Wiegendood schijnt niet doordat ze hun hoofdje in het matras hebben te gebeuren maar door het op de buik liggen... Dat is ook wat de kinderarts hier vertelde toen ik er naar vroeg.
Sinds babietjes niet meer op hun buik neergelegd worden in bedje is het aantal gevallen met wiegendood al zo enorm terug gelopen gelukkig!!

Maar het is ieders keuze natuurlijk om er wel of geen een aan te schaffen. Wij dus niet.
Succes!!

Liefs Brigitte

Hier ook geen aerosleep. Mijn oudste is vanaf dat hij op zijn bij kon draaien een buikslaper in het begin vondt ik dit heel eng. Zodra je hem in bed legt draait hij op zijn buik en valt in slaap en is altijd goed gegaan.

Bij Sophie wachten we het maar gewoon af wat ze gaat doen.

wij hebben hem ook! heel handig.. alleen johnny rolt nog niet, nou is mij verteld dat ze ook zoiets hebben voor in de auto stoel tegen het zweten, johnny is namelijk na een kwartier al helemaal nat! iemand ervaring?

Terug
Bovenaan