af en aan wat last van mn buik

hoi hoi allemaal

ik heb n vraagje en misschien dat iemand van jullie me kan helpen..
ik ben nu 19,5 week zwanger,dit is mn derde zwangerschap en hopelijk verwachten we begin januari ons kindje(na 2 MK).
sinds deze week heb ik meer last van mn buik,n beetje   een hard gevoel onder in mn buik.Is dit de zogenaamde bandenpijn????
Ik heb pas over 1,5 wk weer controle en vraag me af of ik eerder moet bellen naar de gyn of hoort dit erbij....???? wil niet zeuren maar het houd me wel bezig.....

iemand raad of advies???

thanks......

Er zitten zoveel pijntjes daar die er bij horen, maar soms ook niet, het kan van alles zijn. Je banden, misschien al je kindje dat je voelt, je darmen enzovoorts, het lijkt soms allemaal zoveel op elkaar hè? Gewoon lekker bellen als je je onzeker voelt. Dat is niet zeuren hoor, daar worden die mensen voor betaald!

hallo allen

bedankt voor jullie lieve adviezen...
ik heb net de gyn gebeld en kan morgenvroeg om 11.00 terecht....
ben best gespannen hoe het zal zijn en ik hoop dat ze n echo maakt.
heb af en toe wel het idee dat ik mn kleintje voel maar het is allemaal heel vluchtig nog, ben vandaag precies 20w zwanger....

ik hou jullie op de hoogte.... nogmaals dank jullie wel

liefs brabant

Hoi meiden

ik ben net naar de gyn geweest, en alles was goed............. pff wat een opluchting zeg dat ik het hartje weer zag kloppen!!!!
ook is mn baarmoedermond nog goed gesloten, dus alles gaat nog goed!!!
ze heeft alleen gezegd dat ik moet stoppen met werken,ben verpleegkundige, mag alleen nog maar bureau werk van haar doen.
zal mn baas zometeen blij van worden,maar goed de gezondheid van mn kindje en mij zijn het belangrijkste.....

volgende week woensdag weer een uitgebreide echo, kan weer wat geruster zijn nu..

Terug
Bovenaan