Af en toe bloedverlies!!!

Zoals de titel al zegt...

Ik ben 12 maart 2007 bevallen. Na 4 weken vloeide ik niet meer, maar na  7 weken werd ik ongesteld, tenminste denk ik. Het duurde ongeveer een week, niet heel veel, maar wel het gevoel dat ik ongesteld was.
Nu vloei ik af en toe een paar dagen wel en dan weer een paar dagen niet.
Op het cb  werd al gezegd dat er dan  misschien  iets is achtergebleven, maar ik vind het zo raar dat het dan af en toe wel en af en toe niets is.

Wie heeft dit ook gehad???
En wat hebben jullie er aan gedaan?

Bedankt alvast,
Groetjes Danielle  

Hoi,

Ik heb dat dus ook gehad, en eindigde in een curretage.
Mijn baarmoeder had er geen zin in om het zelf eruit te werken en met bijna 9 weken na de bevalling ben ik dus gecurreteerd geweest.

Als je twijfeld kan je door heel simpel een afspraak te maken bij de gyneacoloog een echo laten maken, dat kunnen ze zo zien.
Bij mij was er een stuk placenta van 4 bij 5 cm blijven zitten.

Succes ermee!
Debby mv B'Elanna

Hoi,

De bloedingen vielen mee, ik ben juist (te) laat geholpen omdat mijn VK zei dat als het niet meer dan een menstuatie is, het "normaal" is.
Mijn placenta was compleet voor zover ze dat kunnen zien dan, en dat weet ik zeker (schoonzus was erbij, en is KV)
De echo was niet inwendig, een gewone echo dus.... en ik kon het zelfs zien zitten.

Het   is mss nu ff een vies praatje maar, achteraf had ik ook niet veel stolsel verlies.
Dit was mijn 1e bevalling en dan weet je natuurlijk ook niet wat "normaal" stolsel verlies is.
Normaal gesproken had mijn lichaam dit dus in de 1e 6 weken eruit moeten werken.
In tegenstelling daarin is mijn lichaam "normaal" gaan door menstrueren.

Debby mv B'Elanna

Meike is nu 12 weken, ik ben in het ziekenhuis bevallen.
Hier kreeg ik een injectie om mijn bloed sneller te laten stollen.
Bij Yana heb ik wel bloedstolstels verloren, maar bij Meike geen eentje. Dacht dat dit kwam door die injectie?
Ik zal dan toch maar de verloskundige bellen denk ik.

Het stelt van bloed niet heel veel voor, net aan een inlegkruisje op een dag en vooral als ik mijn kont af veeg, maar ik vind het gewoon zo vreemd dat het dan weer een paar dagen wel en dan weer een paar dagen niet is???
Had jij dat ook, of vloeide je constant?

Bedankt in ieder geval voor je antwoorden.
Groetjes Danielle

Hoi,
Hahaha, ik snap je hoor! En ach als ik iemand/jou hiermee kan helpen... why not.
Ik verloor ook niet veel meer nee. En de ene keer wel en de andere keer niet.
En je kan beter het zekere voor het onzekere nemen hiermee, 1 simpele echo en 't is klaar.

Ook ik ben in het ziekenhuis bevallen, geen stollingsmiddelen of zo iets.
Naweeen heb ik trouwens ook niet veel gehad.

Hopelijk helpt je dit??
Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan