Af en toe bruine afscheiding na curettage

Dag allemaal,

Ik heb een vraag en ik hoop dat er iemand is die hier iets over weet.

Ik  heb in de 10e week bij de VK, 4 april 07,  de 1e echto gehad en toen  bleek dat het vruchtje al 2 weken was gestopt met groeien.
Ik heb vervolgens  op 12 april 07 een curettage gehad.
Na 6 weken werd ik weer ongesteld. (op 31 mei 07)
De volgende cyclus kwam pas weer na 40 dagen (op 9 juli 07)
Nu weer ongesteld, dit was dus een cuclus van 34 dagen(nieuwe cuclus gestart op 11 aug. 07)
Maar....ik wordt maar niet zwanger....

Mijn probleem is als volgt: in de laatste cyclus heb ik 4 keer, op vier verschillende dagen, wat bruin bloed in mijn onderbroek gevonden. Na afvegen was het weg.
Ik vind dit zelf erg raar en ook erg eng. Ben bang voor enge ziektes....

Heb de oproep voor het bevolkingsonderzoek gehad in feb. maar toen was ik dus zwanger en ben ikn iet gegaan.
Maandag maak ik een afspraak voor een uitstrijkje. (onze HA is dan terug van vakantie)

Wie herkent dit???

Thanx voor jullie reacties.

Hoi mama h,

Ik herken dit ook...ik heb in april ook een curretage gehad. Mijn eerste menstruatie kwam na 32 dagen. Op de helft had ik een soort bloeding, was wel oud en bruin. De 2de cyclus na de miskraam had ik dat ook en de derde weer, nu ben ik 7 weken zwanger!! Ik heb gewoon gedacht dat het de hormonen waren, die tussenijdse bloedingen. Ik had normaal ook een cyclus van 28 dagen, stipt. Dat moet na een korte zwangerschap en curretage toch weer op gang komen allemaal. Ik zou me niet ongerust maken als ik jou was. Succes met zwanger worden!!!

groetjes mmx

Ik heb anderhalve week geleden een curettage gehad en heb ook nog wat verlies van bruinige afscheiding en kleine stolsels. Volgens mij is dat niet vreemd. Je bent immers toch een tijdje zwanger geweest en je baarmoeder moet zich nog wat verder schoonmaken. Daarbij is de hele boel toch hormonaal een beetje in de war vanwege de curettage.

Ik zou het gewoon even aan de huisarts vragen als je voor het uitstrijkje gaat.

Hoi dames,

bedankt voor jullie reactie. Ben blij dat ik niet de enige ben die dit herkent/heb.
Ik heb dit bruine bloedverlies niet gehad in de eerste "normale"   cyclus.
Daarom vond ik het zelf wel vraamd dat ik dit nu opeens wel had....
Ben er nu wel achter dat mijn bloedverlies tijdens menstruatie wel meer is geworden dan na mijn curettage.
Is dit voor jullie ook herkenbaar???

Groetjes H

Terug
Bovenaan