af en toe buikpijn, hoort er bij zeker

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hebben jullie dat ook dat je af en toe buikpijn heb..of het nou echt m ´n buik of darmen zijn dat weet ik niet.
Het brengt me af en toe aan het twijfelen of het allemaal wel goed gaat.
groetjes
 4wk 4d

gefeliciteerd!!

Ik heb het ook, die buikpijn, de ene keer heftiger dan de andere keer.... Ik probeer er ook maar op te vertrouwen dat het mijn darmen zijn...

Ik moet ook zeggen dat ik de hele dag mijn buik wel voel, niet pijnlijk, maar ik voel het gewoon. Geen idee of dat goed is??!!

gr Mickey

hoi leeuw
Ik heb tot ongeveer week 12 wel menstruatie pijnen gehad,
Ik weet niet wat voor buikpijn je hebt, maarja je lichaam is zo hard aan het werk.
Het moet in een paar maanden een kindje laten groeien, een baarmoeder, je banden worden opgerekt. Er gebeurd zoveel
ik heb ook echt wel de eerste 12 weken spanning gehad, ook vanwege eerdere mk. Elke wc beurt was zoooo spannend, maar het ging goed.
ik ben nu 22 weken, en dan krijg je van zelf andere kwalen

Maar wat ik altijd in mn achterhoofd gehouden heb, is dat de eerste 12 weken gewoon heeeeeeeel spannend zijn.
groetjes hunny

Hoi,

Ik heb 2 kinderen, de jongste 4 maanden, maar buurt af en toe op het zwanger zijn forum. Bij allebei de zwangerschappen was er denk ik geen dag dat ik niets voelde. Je baarmoeder groeit, dat voelt in het begin als menstruatiekrampjes, je darmen worden aan de kant geschoven, je banden rekken uit. Er gebeurt zoveel, dat voel je echt wel. Ik heb ook een miskraam gehad en dat waren echt redelijke weeën, niet te vergelijken met af en toe een zeurend pijntje. Het is echt afwachten hoe het zal gaan.
Veel succes de eerste tijd!!!!

Hoi,
Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ben nu 6+3wk. En heb in tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap nu ook regelmatig menstruatie achtige pijnen. Gelukkig niet elke dag.
Maar ik maakte me toch een beetje zorgen.
Ik ben nu weer wat gerustgesteld.

Groetjes Loes.

PS. ik hoop dat er snel een onderwerp voor mama's uitgerekend in maart komt.

die is er al: maart 2009

als het goed is krijgen we in maart ook een kindje.

groeten,

lin

Terug
Bovenaan