af en toe een steek

hoi,

ik heb al een keer een miskraam gehad en ben nu extra bang voor alles wat ik voel. ik ben morgen 6 weken, maar ik heb sinds gisterenmiddag af en toe een scherpe steek in mijn onderbuik, wie weet wat dit is? verder geen andere pijn of bloedverlies, het is ook niet constant maar wel vaak, vooral als ik er aan denk, heel vervelend. ik wil niet dat het weer mis gaat. ben zo,n bangerik door die miskraam, ben bij alles wat ik voel bang dat t niet goed is.
wie kan mij geruststellen, heb ik echt even nodig!

gr. Jolanda
 
Hallo,

Ik had dat in het begin ook.
Een gevoel alsof ik ongesteld zou worden.
Ik hoor wel van meer vrouwen dat ze dat hebben of hebben gehad.
Ik ben nu 17 week en heb het nog steeds af en toe.

Niks om je zorgen om te maken.
Vooral als je geen bloed verliest.

Gr. Nini
 
Ook bij mij bekend en die miskraam blijft in je gedachten. Ben nu zelf 16 weken en nog steeds wel eens bang dat het toch nog misgaat. heel vervelend en moeten toch proberen dat gevoel wat af te leiden en gewoon te genieten.

Naast steken, ook zo'n zeurderig gevoel in de buurt van het middenrif en het gevoel van ongesteld worden. het zijn allemaal de veranderingen die je lichaam ondergaat en voorlopig ben je daar nog niet vanaf, helaas. Maar het went wel. En zoals nini al zegt: zolang je niet bloed, is er niks aan het handje. En als je jezelf erg in de weg gaat zitten of twijfeld: gewoon de Verloskundige bellen!!! Doe ik (en anderen ook vast en zeker) ook gewoon. Daar zijn ze voor!
 
Ook ik heb die steken gehad en ben nu na 3 miskramen op een rij alweer 21 weken zwanger. In je buik wordt nu ruimte gemaakt voor de baby he, dus het is best logisch dat het niet altijd lekker voelt in je buik!! probeer je er niet te druk om te maken (hoe moeilijk dat ook is, I know!!)
 
Terug
Bovenaan