Af en toe harde steek rechtsonder in buik!!

Hebben jullie dit ook: Ik heb zo af en toe (ongeveer 1x per dag) ineens een hele harde steek rechtsonder in mijn buik! Wat kan dit zijn en is het nu nog wel goed???
Ik ben 5 à 6 weken zwanger....

x Es

hoi, hoi,
Ik heb ook steken gehad rechts onder, maar dan wel veel meer dan 1x.
Weet ook niet wat het geweest is. Mijn zus had het ook gehad, en die kreeg geen miskraam.
Ik denk dat het erbij hoort.

Liefs..

hoi esther
het kunnen je darmen zijn,of bandenpijn door t groeien van je baarmoeder.heb je het bij inspanning of gewoon zo?ik voel mn banden en spieren erg als ik bezig ben en de rest wat er hier een eind in de rondte steekt dat zijn mn darmen.hoort er allemaal bij!!geen zorgen.
groetjes karin

Hoi,

Ik heb ook vaak steken, vooral als ik snel in 1 keer van de bank of stoel opsta.
Maar ik maak mij er niet echt druk om , het zal er wel bij horen.

Gr .Charlotte

ik heb ook af en toe steken.. meer bij mijn heup lijkt het wel.. en heb het soms rechts en soms links.. maar dat schijnt er ook bij te horen,..

wel eng hoor..

hoi ik heb vandaag een echo gehad, gelukkig was alles goed, ondanks de steken dus.
maar ik ben pas 6w4d dus er kan nog van alles gebeuren. maar klein beetje opgelucht ben ik wel.

hoi hoi,

Ik heb gisteren ook een echo gehad. Kan ook nog vanalles gebeuren maar alles was gisteren oke voor zover ze dat konden zien dan he.

Die steken heb ik nu gelukkig eventjes niet.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan