Af en toe heel druk en soms superrustig in de buik.

Hallo allemaal,

Hebben jullie het ook dat je kindje dagen druk is en dan ineens zowat de hele dag (overdag) niet voelt?
Nu is hij weer echt aan het schoppen, maar ik werd vanmiddag al weer ongerust omdat ik niks voelde. Heb een beetje geduwd op mijn buik, maar werd niet gereageerd.
Bij Feline heb ik het ook gehad, op het eind ben ik daarvoor wel 3 keer echo laten maken. Pfff als dat nu met 30 weken al begint met druk maken...

groetjes Maris

Hoi Mariska,
Klinkt bekend ik zit ook heel de dag al op mijn buik te duwen en te rommelen maar bewegen ho maar! Vanmorgen heb ik het nog gevoeld hoor maar verder :( ik moet dinsdag zowiezo een echo laten maken maar ik denk steeds doe ff wat dan weet ik dat het nog goed zit!
Ben ook wel druk bezig geweest hoor vandaag scheelt misschien ook. Zo maar even rustig liggen misschien voel ik het dan.
Groetjes!

Ik heb vandaag ook best veel gedaan, maar toch moet hij gewoon een hoop bewegen hahaha.
Mijn man die werd gek van me vanmiddag, hij wilde zelf niet ongerust worden en vond het ook weer irritant dat ik steeds aan mijn buik zat om hem wakker te maken.

groetjes Maris

Hallo,

herken het ook alleen ik maak me daar niet zo druk over.Ik was er bij Levi veel meer mee bezig, nu ben ik druk en vergeet soms dat ik zwanger ben (nou ja nu kan dat bijna niet meer door die buik) hahaha. Mijn kleine reageert altijd wel als ik even op mijn buik druk.

Als je het niet vertrouwd zou ik als ik jou was gewoon weer een echo laten maken, je wilt die laatste weken toch ook leuk door komen zonder teveel gepieker.

Groetjes Anne
mama van Levi en ??? 26maart2009

Hey,

Ik heb hetzelfde hoor. Mijn kleintje is al vanaf 16 weken voelbaar actief en nu ben ik 32 weken en lijkt het wel alsof het kleine mensje steeds wat vaker stil is. Soms is het kleintje wel 2 dagen rustig, zodat ik alleen maar een klein plopje voel en dan 's avonds begint het kleintje weer actief te worden. Wat bij mij helpt is een warme douche te nemen. Ik draai dan vaak met de sproeier rondjes over mijn buik en merk dan echt dat het kleintje dit lekker vindt. Zodra ik het water afzet dan begint het kleintje te protesteren en zie ik mijn hele buik op en neer gaan. Maar goed, als je het echt niet vertrouwd, moet je echt contact opnemen met je vk of gyn. Maar je moet ook maar zo denken; wij zijn ook niet altijd even actief en hebben soms ook een rustmoment nodig. Voor die kleintjes is dat net zo!

Veel succes en maak je niet al te gek. ( ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan  )

Groetjes Denise

Vandaag op mijn werk werd ik helemaal lens geschopt tegen mijn ribben! hahaha

Ik zit natuurlijk dan op een bureaustoel en dan krijgt hij minder ruimte, dus er werd af en toe flink geprotesteerd!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan